Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 27, 2012

Repülünk :)

Beszéltem pár emberrel, és mindannyian úgy gondolták, hogy jobb ötlet a repülést gyakorolni az egyik hálóban, mint a nagy nappaliban, ami tömve van mindenféle cuccal, így ma, amikor Kiwi, Jello és Noodle az új kalitkában nézelődtek (napont átteszem majd őket egy rövid időre), becipeltem őket a hálóba. Természetesen Sam és Skye ordított, hogy nehogy már őket meg a másik szobában hagyjam, úgyhogy átvittem őket is. A kicsiket egyenként kivettem és az ujjamról szépen felrepültek a kalitka tetejére, ezt eljátszottuk elég sokszor, néha főleg Kiwi és Jello nagyobb köröket is leírt, és magasabbra repültek, alig győztem őket dícsérgetni :) Amúgy a nappaliban (amikor én is ott vagyok) nyitva van a nagy kalitka, mindenki ki-be járhat, igaz a kicsik még nem próbálkoznak azzal, hogy a kalitkát is elhagyják.
A képen a kedves szülők felügyelik a gyerkőcöket.
A video csak a nyugis, délutáni hangulatot örökíti meg, a bejáratnál Jello, a fészekből Mango leskelődik, Kiwi és Peanut a pelletet tartalmazó tányérkán dolgozik, Noodle meg szereli a kalitkát :))))






3 comments:

  1. Édes kicsi tündérek!!!
    Majd holnap jövök, most már két óra elmúlt(hajnalban).

    Isten éltesse Nudli Babát!!!!
    (Habár nálatok még tegnap van, hahaha!!!)

    ReplyDelete
  2. Gyönyörűek :) Nekem a "füstösek" tetszenek jobban! Andibandi

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket