Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 5, 2012

Tiszta udvar...

...rendes ház. Muszáj volt kipucolni a fészket ma, Kiwi és Jello elég rendesen potyogtat, elég nagyokat, már mindenhol kaki volt, és igaz, hogy a természetben nem takarít senki, viszont a vadon élő madaraknak sokkal erősebb az immunrendszerük. Nagyon óvatos voltam, először is kerítettem egy árammal működő melegítő panelt, arra helyeztem egy kis kosarat, amit kibéleltem papírtörlővel. A szülők éppen táplálkoztak, így gyorsan eltorlaszoltam a fészek bejáratát egy kis törölközővel, majd egyenként kivettem a kicsiket...hú de remegett a kezem :))) A kis kosarat letakartam papírtörlővel, hogy kapjanak levegőt, de ne illanjon el a meleg. A kakit aztán gyorsan kiszedtem, új forgácsot szórtam a fészekbe, és mehettek is vissza a madárkák. Skye kicsit megijedt, a művelet után sokáig üldögélt a csemetéi mellett a fészekben, de minden rendben volt. Eredetileg akartam fényképezni, ám inkább úgy döntöttem, hogy jobb gyorsan túl lenni az egészen, úgyhogy csak estefelé vettem elő a kamerát :)
Kiwi és Jello szemei nyitva vannak ám, csak egyelőre nem tetszik nekik a vaku...megértem.




8 comments:

  1. Hála Istennek, hogy túl vagytok rajta! :-))
    Minden részvétem és elismerésem: ez a kézremegés baromira ismerős!
    ENNYIRE talán nem is kell félteni őket: nálunk sose volt melegítés, mégse lett semmi bajuk a piciknek. Bár persze az óvatosság soha nem árt...

    Kiwi pont olyan ezen a képen, mint egy török basa.
    Nagyon édesek!

    ReplyDelete
  2. Jelentem: a hó gyönyörűen esik ugyan, de olyan hideg van, hogy útközben nem mertem rágyújtani, amikor lementem vásárolni. Ugyanis kedvenc szennylapomban azt olvastam, hogy mínusz harmincnál már egy mélyebb levegővétel is halálos lehet. :-)) Nálunk annyi azért nincs, de az éjjel nem sok hiányzott hozzá, szerintem.

    Még csak most váltottam ősziről téli szerelésre (idáig nem volt igazán fontos), de hiába, mert FÁZTAM, sőt majd' megfagytam ugyanabban a gatyában és dzsekiben, amiben hosszú évek óta járok télen. El nem tudom képzelni, mi erre a megoldás - hacsak nem veszek mindenből újat, hahaha!

    De azért imádom a telecskémet!!!
    Ha rajtam állna, sose lenne nyár - bár készséggel elismerem, hogy melegben sokkal egyszerűbb az élet. Ilyenkor viszont kapok levegőt - az se egy utolsó szempont. :-)))))

    ReplyDelete
  3. Török basa...és tényleg :DDDDD

    Hát Kanadában volt -56 fok is, igaz ott száraz a levegő, tehát nem pusztultál bele annyira :) Amúgy egyetértek a nyárral és téllel kapcsolatban :)

    ReplyDelete
  4. Nem Fahrenheit volt az a mínusz 56??? :-)))

    ReplyDelete
  5. Nem bizony, Kanadában celsius-ban mérnek :)

    ReplyDelete
  6. Most már elhiszem, Zsófi. :-))
    Utánanéztem: Észak-Amerika hidegrekordját egy Snag nevű település tartja Kanadában, -63fokkal, Celsiusban.
    Sose hittem volna...
    Akkor Kanada is nekem való hely, nem csak Szibéria. :-))

    ReplyDelete
  7. Jajj, de gondos kis Nagyi vagy! :))) De jó lehetet megfogni őket! :) Imádom, mikor ilyen kis "tüskések"! :)))

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket