Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 8, 2011

Két kép :)

Emberapu szorgosan káromkodva dolgozik kint a műhelyben, hogy megalkosson egy szép, új fészekdobozt. Amit kaptunk eléggé ócska volt, és nem hiszem, hogy gyakran lett takarítva, a kaki szinte beleivódott a fába sok helyen....hát az én boldogságos virágaim nem fognak abban fészkelni az biztos. Én csak venni akartam újat, de Emberapu kihúzta magát, és lazán közölte, hogy ő szebbet csinál...nosza. Tudom, hogy ért hozzá, csak itt Anyósomnál sok a régi szerszám és masina ami nem minden esetben működik....azért állítja, hogy sikerülni fog :)

Várakozás közben én meg rákattantam a PhotoScape-re :)




3 comments:

  1. A PHOTOSCAPE nekem is az egyik kedvenc progim - de tessék szíves lenni ezt a gyászos képkeretet azonnal valami más színűre cserélni!!! Nehogy a végén még igaz legyen...!

    ReplyDelete
  2. panni.arany@gmail.comJune 9, 2011 at 2:14 AM

    Hát Anyám, ez marha jó, elhiszem mennyire élvezed. Gratula Jim-nek! Puszi!

    ReplyDelete
  3. Ó jajj, tényleg gyászosnak néz ki, de magamtól nem vettem észre...megyek lecserélni :))))

    Köszönöm Anyukám, sok puszi!

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket