Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 6, 2011

Vasárnapi egyveleg

Nagy az öröm evés terén, nem voltam biztos benne, hogy Sam hajlandó lesz-e enni a kalitkán kívül...no meg persze hogy mit. Azt kipróbáltam, hogy mindenféle finomságot az egyik tálkába tettem, de az nem vált be, most a kalitka tetején szolgálom fel a menüt. Annyira édesek, ahogy osztoznak!!! Reggelire Cheeriost zabáltak, ami nagyon egészséges, tele van A,B,C,D vitaminokkal, cinkkel, kálciummal és vassal...persze a teljeskiőrlésű változatról beszélek, nem a mézes-mogyorós cuccról. Aztán ebédre a magok mellé lecsúszott egy kis friss borsó és fejes saláta.

Nemrég az egész kalitkát is kitakarítottam, mivel nem voltam benne egészen biztos, hogy a tenyésztő rendes munkát végzett. Ezt is gyakrabban kell majd csinálnom, Skye maximum aludt a kalitkájában, de Sammel most órákat töltenek el naponta a lakosztályukban, meg is vagyok lepve rendesen, tartottam attól, hogy Skye mindig ki akar majd jönni.

Tanítgatom Samet a Hello szócskára, valamit ismételget is utánam, de az inkább hangzik miau-nak, viccen kívül! Szerintem sok mindent eltanult anno a sok nagy papagájtól a tenyésztőnél.

A nap fénypontját hagytam a végére! Nagyon törékeny pillanat volt, így képtelen lettem volna lefényképezni: Skye és Sam a kalitka tetején....Sam odalopózik Skye-hoz, és fejet hajt előtte...úgy is marad...Skye kb 3 másodpercik birizgálta a csőrével Sam bóbitáját....aztán odébállt :)))))) Én meg elolvadtam a díványon....



3 comments:

  1. Jaj, de édesek!!!
    Sajnos, most rohannom kell, és este sem lesz annyi időm, mint máskor (a kedd szörnyű nap) - de majd még visszatérek ehhez a bejegyzéshez.

    Bár előre is elnézésedet kérem: most már NAGYON év vége van: a jövő hét végéig egyre csak bolondabb leszek, és nem lesz időm semmire.
    Azt se tudom, hol áll a fejem... :-((

    ReplyDelete
  2. Ugye, a fölső képen (ahol esznek), Samuka látszik szemből?
    Annyira édesek: ezek minden képen mosolyognak!
    Szerintem tökéletesen boldog madárkák.
    Nincs is szomorúbb látvány, mint egy bánatos szemű kismadár...

    Skye-t eddig is Cheerios-sal tömted?
    Nem lesz abból baj? Én nem merném nekik adni...
    Az állatorvos mit szól hozzá? Nem hízlal nagyon ez a hami?
    Bár Skye nem kövér... szerintem.

    Nagyon is el tudom képzelni azt a bizonyos pillanatot, amikor Sam fejet hajt, Skye pedig kényezteti... Így van ez... A legszebb pillanatokat sose lehet megörökíteni - már csak azért sem, mert azzal tönkre is tennéd. Márpedig a madárkák érző és érzékeny kis lények, nem csupán a blogjaink illusztrációi. Nekik is joguk van a magánélethez - így az igazán bensőséges pillanatokat én se szoktam agyonütni a kamerával. Pedig de szívesen megmutatnám azokat is!

    Hihetetlenül jól alakul a dolog: két madárkád kezd úgy viselkedni, mintha mindig is összetartoztak volna. Gondolom, te sem remélted, hogy ez ilyen gyorsan és simán fog menni... Sőt a tenyésztő sem - hisz másképp nem ajánlotta volna föl, hogy Samukát bármikor visszavásárolja.

    Mennyibe kerül arrafelé egy nimfa?
    Bár most a hazai árakat se nagyon tudom...

    Nekem ez olyan borzasztó, hogy egy tündér kis madárért pénzt kell adni...
    Olyan megalázó a madárkára nézve... nem?
    Én az unokáimat mind ajándékba adtam - másképp el se tudtam volna képzelni. Inkább még én fizettem volna azért, hogy biztosan jó helyre kerüljenek. :-))

    ReplyDelete
  3. A Cheeriost az állatorvos javasolta :) Nem kapnak azért olyan sokat, azt a kistányérnyi adagot 3 napja eszegetik, mivel nincs benne cukor, így nem hízlal, de persze mértéket kell tartani.

    Az összetartozásban nem vagyok annyira biztos, de erről majd írok később :)

    Hááát itt egy nimfa 60-70 dollár (kb 10 ezer forint) de kanadában a duplája volt...röhej...

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket