Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 10, 2011

Szöveg nélkül...:))





13 comments:

  1. Samuka roppant férfias jelenség! :-))
    Már most úgy pillog a világba, mint egy komoly és felelősségteljes családapa, fontosságának teljes tudatában. Skye meg igazi, bűbájos kis hölgy mellette.

    Csak most hallgattam meg Sam újabb szövegelését: nagyon édes! Tényleg egy szövegláda! :-))
    Sajnos ritkán hallgathatom, akkor is csak halkan és előre bejelentve - ugyanis a madárkáim félnek a hangjától. Mint ahogy a sajátjuktól is... :-))

    Nagyon örülök a tickernek (csak eddig elfelejtettem mondani): már éppen reklamálni akartam, hogy erre a blogra is kéne valami számláló.

    ReplyDelete
  2. Samuka igazi úriember, nem győzök ámulni, Skye meg banyásodik :DDD Az előbb is ahelyett, hogy ketten ettek volna a nagy magos táljukból, Skye fogta magát és beleült, hogy csak ő tudjon enni. Sam pedig udvariasan megvárta amíg végez, és csak utána evett :)))))

    Én is szeretem ezeket a tickereket, nálad is láttam párat, de most nincs semmilyen :(

    ReplyDelete
  3. Azért nincs, mert én nem tudom kirakni állandóra, csak egy-egy bejegyzésnek a végére.
    Illetve kitehetném bal oldalra, kicsiben - de úgy meg nem tetszik.

    Nyilván a bannerhez kéne ragasztani valahogyan, hogy az is állandóan látszódjék, de én az ilyesmihez nem nagyon értek, kísérletezni nem merek - a FREEBLOG-nál meg már nincs ott az a Szerkangyal, aki nekem az ilyesmiben mindig készségesen segített. A jelenlegi szerkesztők nem túl rokonszenvesek, eszembe se jut szívességet kérni tőlük.

    Amúgy meg nincs is az általam föllelt tickerek között olyan, amit igazán szívesen használnék. Szingli madárkából még csak-csak akad aranyos, de párosból ez a csúcs, amit te most kiraktál. Viszont hol van ez a párocska a magányos madárkától, aki Skye blogján szerepel?!
    Úgyhogy olyan borzasztóan nem fáj a szívem a számlálókért - de azért ha találnék megfelelőt, biztosan kiraknám, mert imádom az édes pici gicsókat. :-))

    ReplyDelete
  4. Most néztem, hoyg Skye blogján két papagáj van a tickeren, azt a Daisypath oldalán csináltam

    Ne is mondd...én is imádom a blogos gicsókat, egyfolytában kutatok újabbakért :))))

    ReplyDelete
  5. Így bízzon az ember a memóriájában... :-))
    De akkor miért nem volt jó nekem az a két madárka???
    Csak nem akartam, hogy ugyanolyan legyen, mint a tied?
    Tőlem kitelik... :-))

    ReplyDelete
  6. Én meg el is feledkeztem a Daisypath-ről, pedig az sokkal jobb :)))))

    ReplyDelete
  7. Hát nosza! Cserélni bármikor lehet...
    Inkább Skye régi blogjára keress egy szingli madárkát!
    Azt hiszem, pont a TICKER FACTORY-nek van egy édes kis pipije... az azért nem rossz. Meg is találtam. Nézd meg nálam, ennek az oldalnak az alján:

    http://csip-csup.freeblog.hu/archives/2010/10/20/NEGY/

    Egy ilyen magányos pipi jobban illene Skye blogjába, ide meg a páros.

    Tegnap egyébként találtam nagyon aranyos, szingli madárkákat, csak már nem tudom, hogy hol, mert éppen mást kerestem. Ugyanis nem "vonalzót" szerettem volna, hanem "vignettát" - vagyis egy olyan kis álló téglát vagy négyzetet, amit kirakhatok ide a baloldali sávba, számlálónak. De nincs... :-(( Elvacakoltam vele több órát, de nem találtam semmi elfogadhatót. Az összes számláló ragaszkodik hozzá, hogy órákat, perceket, sőt másodperceket is számol - nekem pedig csak napok kellenének. Esetleg évek és hónapok, ha muszáj. Egyetlen egyet találtam, ami napokat számlál, de annak túl nagy a mérete, ráadásul apró kis szívecskék szaladgálnak rajta, a szövege pedig angol, és nem lehet rajta változtatni.

    A fő baj az, hogy mindegyik ragaszkodik a percekhez és másodpercekhez...
    Ki a fene akarja egy kapcsolatról vagy életkorról számon tartani a másodperceket?
    Úgyhogy eléggé el voltam búsulva tegnap estére, és teljesen sikertelennek éreztem a napot, amiért nem találtam számlálót. :-((

    ReplyDelete
  8. Na mégiscsak lett számlálóm... ráment a fél napom. :-))
    Majdnem ugyanolyan, mint a tied.

    Hiába aranyosabb a DAISYPATH, ha egyszer nem hajlandó éveket számolni. Nálam legalábbis nem...
    Irtó hülyén néz ki, hogy a háttéren egyértelműen (???) az évek vannak jelölve, de a tündér kis madárpáros mindenáron a hetes és a nyolcas közé akar ülni, mert hogy négy éve és (majdnem) nyolc hónapja vannak nálam a picinyeim. Így a számlálón az látszik (szerintem), hogy nyolc éve.
    Pedig Skye blogjában úgy láttam, hogy működik...
    Vagy csak egybe esik a hónapok száma az évekével?
    Erre külön nem figyeltem.

    Előbb egy DAISYPATH számlálót csináltam (sőt! még előbb egy kicsikét, a baloldali sávba), de aztán mégiscsak visszakullogtam a jó öreg tickergyárba. :-(( Lehet, hogy nem olyan aranyosak a madárkák, de legalább pontosan mutatják az eltelt időt.

    Arra meg baromi büszke vagyok, hogy be is tudtam varázsolni állandóra, viszonylag jó helyre. Sikerült a fejléc alá is, de oda túl sok volt, nem mutatott jól. Alul szerintem jobban elfér, és nem annyira feltűnő.
    (A te blogodon pont jó helyen van - csak az enyémnek túl cifra így is a fejléce.)

    Én abszolút nem értek az ilyen furmányokhoz, mint a HTML (mindent csak magamtól tanultam meg a gépen), úgyhogy legalább egy órámba telt, míg középre varázsoltam a számlálót. Kénytelen voltam evégett alapfokú HTML-ismereteket oktató oldalakat keresni. :-))

    Na de megérte!!!
    Csak a szegény picinyeim nem értik megint, hogy miért árvák egész délelőtt, ha egyszer itt ülök mellettük. :-((

    ReplyDelete
  9. A daisypath oldalán, ha a szülinapos lehetőséget választod, ott van lehetőség a végén, hogy vagy a kort mutassa vagy a következő szülinapot, és a szöveget is lehet módosítani, pl Mamihoz érkeztünk: 6yrs, 5 months, 4 day

    A blogspotban azt szeretem, hogy ezeket a szerkentyűket a design beállításnál szinte oda rakosgathatod ahová akarod HTML piszkálás nélkül :)

    Na megyek meglesem a Blogocskát :)

    ReplyDelete
  10. Nem az a baj, Zsófi.
    Nagyon csinos kis vonalzót csináltam a DAISYPATH-szel.
    Az a baj, hogy magán a vonalzón nem az éveket mutatja, hanem a hónapokat, és ettől megtévesztő, mert az ember az évekre számít. Kiírni kiírja az évet is rendesen, de a madárkák a hetes és a nyolcas között ülnek, a négyes és ötös helyett.
    (Próbáld csak ki! 2006. október 20.)
    Ez engem nagyon zavar - pedig amúgy sokkal aranyosabb lenne az a ticker, mint amit végül is kiraktam.
    Már teljesen belegárgyultam a problémába, mert másfél napja mást se csinálok, csak vonalzókat vadászok. De most már feladtam.

    ReplyDelete
  11. Nem szóltam...a szülinapos változatnál nincs papagáj opció :(((

    Én itt lecseréltem a ticker factory-t, mert a daisypath grafikája jobban bejön, Skye régi blogjához meg csinálok újat, sőt háttér is kell mert a régi eltűnt :(

    ReplyDelete
  12. Most látom, hogy nálad is változott a vonalzó.
    Hurrrrá!!!!
    Jellemző, hogy milyen figyelmetlen vagyok...
    Pedig amúgy nem jellemző, hahaha!

    De mi az, hogy több mint két hónapja élnek együtt a madárkák???
    Biztos, hogy ébren vagy már, Zsófi? :-))

    ReplyDelete
  13. Hoppá :)))) Kissé benéztem a dátumot :DDD Köszi hogy szóltál :)

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket