Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 19, 2011

Csodaborsó :)

A kertünkben nő egy kis zöldborsó...nem az igazi, amit mi eszünk otthon Magyarországon, hanem kisebb, és héjastul esszük, nagyon finom, édes. Gondoltam, hogy szépen megmosva, darabolva adok egy kicsit Skye-nak és Sam-nek is. Nagyon ízlett nekik pár napja, ám ma Sam-et nem érdekelte a zöld finomság. Az ujjaim közé vettem egy kis szeletet, és odakínáltam neki. Legnagyobb meglepetésemre elfogadta! Pedig Sam nem kezesbárány, ez volt az első alkalom, de nagyon örültem neki! Úgy zabált, hogy még a fényképezőgép sem izgatta.



Ha már evés...Skye rászokott egy kisebb etetőre, ami a fészekdoboz mellett van...és ha már fészekdoboz! Tegnap Sam megállt előtte, rágcsálni kezdte az almafából készült botot, amit hozzáadtunk a dobozhoz, és nagyon nézegetett befelé. A tenyésztő azt mondta, hogy néha a fészekdobozban aludt, de én ezt még nem vettem észre, bár ki tudja mit művelnek éjjel. Ezután Skye eljátszotta ugyanezt vagy fél órán keresztül gondolkodott, hogy bemenjen-e vagy sem. :)




6 comments:

  1. Fog ez menni!!! :-))

    Nincs nagyon lent az az ülőbot a fészekben?
    El fognak férni alatta odabent a madárkák?
    Egy-két centivel szokott csak a bejárati lyuk alatt lenni...
    Be tudnak így kényelmesen lépni rajta?
    Nem kéne fúrni egy másikat, picit följebb?
    (Az nem baj, ha marad egy fölösleges lyuk: a fészekben úgyis kevés mindig a levegő.)

    Samuka egy tündér!!!
    Mi az, hogy nem kezes bárány?!
    Hát dehogynem! Majd lesz...
    Biztosan szeretne az lenni, csak fél, hogy Skye megharagszik rá, ha túlságosan az előtérbe tolakodik.

    Hajrá, zöldborsó!
    Ha ezt szereti, ezt kell neki adni - aztán később majd biztosan elfogad mást is a kezedből.
    Hurrrrráááááá!!!

    ReplyDelete
  2. A botot illetően igazad van, csinálunk másik lyukat, már én is gondoltam rá, hogy alacsonyan van a mostani.

    Sam tényleg tündér, de még fél tőlünk, hiszen kalitka-madár volt eddig...de fejlődik azért :)

    ReplyDelete
  3. Most rohannom kell, Zsófi, de majd délután előkerülök.
    Igaz, hogy akkor nálad még csak reggel hat óra lesz... :-))
    Samuka egy tündér!!!

    ReplyDelete
  4. Hogyhogy kalitka-madár volt Samuka?
    Ki sem engedték?
    Nem is röpködhetett az előző helyén?
    Én azt hittem, hogy tenyésztőtől vetted...
    Szerintem valahol azt írtad.
    Persze a tenyésztőnél is csak kalitkában élnek a madarak...

    Végül is nálatok is lehet kalitka-madár, ha éppen az szeretne lenni... Nem kötelező kirepülnie. Csak persze Skye meg kint mászkál, és nyilván Samukában is viaskodik a madárság a jól neveltséggel. De biztos rájön hamarosan, hogy van annál jobb szórakozás is, mint hogy a ketrecben csücsüljön naphosszat.

    ReplyDelete
  5. Szerintem csak akkor lehetett kint, ha takarították a kalitkát, vagy nem is tudom...szeret kirepülni, és eszméletlen helyeken landol, de az emberekért nincs nagyon oda egyelőre...nem agresszív vagy ilyesmi, de nem is túl barátkozó :)

    ReplyDelete
  6. Hát nincs igaza, Zsófi?!
    Mennyivel helyesebb képződmény egy nimfa, mint egy ember! :-)))))

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket