Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 17, 2011

2 hetes....:))

9 comments:

  1. A képen Skye úgy néz ki, mint aki jön, nem pedig megy. :-))

    ReplyDelete
  2. A szöveget mikor írtad hozzá?
    Eredetileg is itt volt?
    És én reggel nem vettem észre???
    Ne keseríts el, Zsófi!
    Mondd, hogy utólag raktad hozzá! :-))

    ReplyDelete
  3. Mármint melyik szöveg? A buborékok? Azok ott voltak eredetileg is, meg a szöveg hogy két hetes házasok :)

    ReplyDelete
  4. Neeeeem, dehogy...!
    Az előző bejegyzésre gondoltam... mert ENNYIRE hülye vagyok.
    Egyszerűen nem vettem észre reggel, hogy a képen kívül szöveg is van új - azt meg még délután se, hogy a kettő nem ugyanaz a bejegyzés. Csak most fedeztem föl az eltérő dátumokat.

    Mentségemre szolgáljon a tanév végi őrület meg az iszonyatosan fülledt, vihar előtti idő: olyan vagyok egész nap, mint aki nincs magánál.

    Tegnap este elmentem aludni szinte a madárkákkal együtt, tíz óra körül - mégpedig úgy, hogy betakarózni már nem maradt időm, mert mire magamra húztam volna a pokrócot, beleájultam az alvásba. Az éjszaka közepén ébredtem föl arra, hogy fázom... Reggel pedig majdnem kilenc óra volt, mire méltóztattam magamhoz térni... Kis híján tizenegy órát aludtam.

    Hát ilyen állapotban, félig kómában néztem meg a blogodat...
    Mondom én, hogy árt nekem az iskola... a tanév végi őrület meg pláne. :-))

    ReplyDelete
  5. Ja jó, de hülye vagyok :DDD Először a szöveges bejegyzést tettem be, utána vettem észre, hogy pont két hete érkezett Sam, ezért emlékeztem meg róla a képpel :)

    Szegény...de most már vége a sulinak?? Remélem sikerül egy jó nagyot pihenni!

    ReplyDelete
  6. Még nincs vége a sulinak: a jövő héten még ki kell járni, bár gyerekek már nincsenek. Munka sincs annyi, mint amennyi idő: kilenctől kettőig kint kell ülnünk mindennap, és a tevékenység látszatát kelteni. Ez a legrosszabb - bár én viszonylag jól tűröm a lötyögést. Csak ne kéne evégett mindennap hajnalban kelni!!! :-))

    Az igazi vakáció majd mához egy hétre kezdődik.

    ReplyDelete
  7. Hamar eljön a jövő péntek :)

    ReplyDelete
  8. Jelentem: elirigyeltem Kegyedtől a látogatói térképet. :-))
    Kéretik megtekinteni - és akkor mindjárt lesz rajta egy kis Ámerika is. :-))

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket