Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 23, 2011

Mindenféle...

Jelentem jól vagyunk! Mivel vendégek érkeztek hozzánk egy hétre, (férjem nővére és annak férje) így nincs annyi időm a blogra sajnos...sőt Skye és Sam sokat van egyedül, de igyekszem kompenzálni őket, most éppen mind a ketten fürtös kölest zabálnak a kalitkában, miután bevágtak egy adag tojást is.

Most már elválasztó nélkül alszanak, jól bírják, bár néha hallok fújást Skye részéről, tisztára mint egy macska :)))) Komolyabb verekedés nincs szerencsére továbbra sem.

Sam bátorodik...kivételesen nem Skye-jal szemben, hanem a környezetével kapcsolatban. Szabadabban repked, szaladgál a földön, stb. A magyarázása úgy tűnik inkább nekünk szól, mint Skye-nak, ugyanis most, hogy több időt töltünk a ház másik részében a vendégekkel, Sam csendben van (különben hallanánk odafent is).

Skye meg egy tolvaj...nem mondtam ezzel újat...ülök a díványon, olvasok, mellettem egy doboz mogyoró...mire észbekaptam, Skye már fejjel lefelé lógott, lopkodva a mogyikat...lásd a képen :)


7 comments:

  1. Jaj, de édesek!
    Ezt imádom én is (szintén van pár ilyen képünk), amikor balettoznak. :-))

    ReplyDelete
  2. Csodás lett a blogod, Zsófi!
    Borzasztóan tetszik az új dizájn!

    De nem mozognak a nimfák...
    Az éjjel elküldtem neked a linket a saját blogom kommentjei között: ha az én albumomból másolod ki őket, mozogni is fognak.
    Ha esetleg túl nagy az eredeti kép, töltsd le magadnak az EASY GIF ANIMATOR című programot, és abban egy pillanat alatt átméretezheted, igen jó (vagy legalábbis jó) minőségben.

    Nagyon édesek a gicsó madárkák!
    A te blogodon jobban mutatnak, mint az enyémen, mert több lehetőség van kirakni őket.
    De hát mit tegyünk, ha egyszer ragaszkodom a kockás füzethez? :-((
    Több mint nyolcszáz bejegyzést, közel hatezer kommenttel amúgy se mernék már mozgatni...

    ReplyDelete
  3. Javítottam :)
    Viszont az Easy gif animator nekem csak trial verzióban van meg..magyarán 20 használat után vagy megveszem, vagy nem tudom használni többet..honnan töltötted le? Köszi :)

    ReplyDelete
  4. Nah közben meg új térképet szereztem, és elfelejtettem bejelölni, hogy az új áthozza a meglévő látogatásokat...ez nem az én napom :D

    ReplyDelete
  5. Ne haragudj, hogy az este válasz nélkül maradtál: a frászt hoztad rám azzal a közléssel, hogy az EASY GIF ANIMATOR nem ingyenes program. Én ezt egyszerűen NEM VETTEM ÉSZRE.
    Mindig olyan oldalakról töltöm le a progikat, ahol eleve ingyenességet ígérnek, és (ezek szerint) elkerülte a figyelmemet, hogy ennek csak a kipróbálása ingyenes. Most viszont döbbenten láttam, hogy ott van a nevében a PRO - és az ilyen programok nem szoktak ingyenesek lenni.

    Mentségemre szolgáljon, hogy (bár letöltöttem körülbelül egy éve), használni sose használtam, mert úgy találtam, hogy a PHOTOSCAPE GIF animátora nekem jobban megfelel. Így összesen talán-kétszer-háromszor dolgoztam vele. Ha húsz van engedélyezve, akkor még nem csináltam semmi rosszat.

    Mindenesetre a válasz úgy maradt el az éjjel, hogy (miután ezt fölfedeztem), elkezdtem vadul keresni másik animátort. Gondoltam, neked majd akkor válaszolok, amikor már tudok javasolni helyette valami mást. Mire megállapítottam, hogy nem tudok, addigra bőven ma lett a tegnapból, és nem akartam már a madárkáknak zörögni a billentyűkkel.

    Bánatomban visszamásztam a jó kis PHOTOSCAPE-be, és kipróbáltam, hogy tud-e ő is átméretezni. Mert ezen kívül mindent jobban csinál, mint az EASY GIF.
    Boldogan láttam, hogy tud (bár ez nehezen derül ki róla), ám aztán mégiscsak lehervadtam, mert az átméretezett képnek fekete (vagy bármilyen más szín) lesz a háttere. Az átlátszóság eltűnik - és nem is bírtam rájönni, hogy hogyan lehetne megőrizni.
    Majd letöltöm ebből is az újabb verziót, hátha azzal több szerencsém lesz.

    Hát így jártam...
    Szegény Csupika pontban éjfélkor nyüszíteni kezdett a takaró alatt, hogy tán ideje volna leoltanom a kislámpát - ám én fél kettőig birkóztam a problémával, végül is hiába.

    Egyetlen ingyenes animátort találtam, ami úgy ránézésre jónak tűnik: a neve FALCO. Ám azt írják róla, hogy többek véleménye szerint vírushordozó, így a kipróbálásától eltekintettem. Van még egy MICROSOFT szerkentyű is, de az nem ér kutyafülit se.
    Úgyhogy be kell érnünk a PHOTOSCAPE-pel, ami egyébként baromi jó, én mindig azzal csinálom a GIF képeimet. Csak hát ugye a háttér... az nem jó, ha színtelent akarsz.

    Az új térképedet sajnos nem látom, mert nálam nem működik sem a látogatók, sem a statisztika linkje. Lehet, hogy az én hibám, mert állítólag frissíteni kéne a FLASH lejátszómat.

    ReplyDelete
  6. Zsófi!
    Találtam egy fantasztikus programot!!!
    Még csak le sem kell tölteni a gépedre!
    Úgy hívják, hogy ONLINE IMAGE EDITOR.
    El se fogod hinni, hogy igaz lehet - olyan szuper!

    Pillanat alatt, tökéletes minőségben méretezi át a mozgó GIF képeket, és még baromi sok mindent tud, csak egyelőre nem volt időm kipróbálni.
    Mindenesetre lehet átméretezni, keretezni, vágni, GIF animációt kreálni, feliratozni, fényeket és glittereket rárakni - meg még ki tudja, mi mindent. Régen máshol kellene lennem, de ezt a programot nem bírom itt hagyni. :-))

    Nézd csak meg - majd meglátod, hogy te sem állsz föl egyhamar! :-))

    ReplyDelete
  7. Húha, megyek és kipróbálom, köszönöm a jó hírt!! :D

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket