Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 9, 2011

Esti fogócska

Tegnap este megpróbáltuk az elválasztó nélkül ágybadugni a két jómadarat....nos Sam azonnal elkezdte üldözni Skye-t a sötétben, Skye fújt rá rendesen és menekült. Visszatettük az elválasztót :) Vagy korai volt még, vagy bizony hagyni kellene őket fogócskázni...nem tudom. Várok még vele pár napot szerintem, hátha Skye kevésbé lesz ellenséges.

Ma reggel nem is osztoztak, Skye a fürtöst választotta, Sam pedig a tálat. Később a kalitka tetején Sam újra megpróbált udvarolni, megállt Skye előtt és fejet hajtott...Skye ezúttal nem vett róla tudomást, tőle Sam akár órákig is úgy maradhatott volna, nem járt neki kedvesség :)


Ezt a video-t mindenképp szerettem volna megosztani, Hógolyó nagyon ismert papagáj, még reklámokban is szerepelt, imádom, ahogy táncol :))))))


6 comments:

  1. Zsófi - azt ígérted, hogy türelmes leszel!
    Mit akarsz attól a szegény kismadártól?!
    Hisz még egy hete sincs, hogy társa van!
    Ráadásul nem is tudja, mire való egy férj...

    Majd meglátod később: a madárkákra mindig este és reggel jön rájuk a szerelem. Legalábbis én ezt tapasztaltam - ami nem jelenti azt, hogy napközben nem fordulhat elő egy kis hancúrozás. De Csupika mindig lefekvés előtt és ébredés után jön rá, hogy ő tulajdonképpen férfiú. Legjobban akkor szeretnek enyelegni, amikor már rajtuk van a takaró, de még nem oltottam el a kislámpáikat. Imádják a hangulatvilágítást. :-))

    Ne félj: majd Skye szól, ha már nem kell neki az elválasztó!
    Például nem megy át a saját helyére, vagy nem zavarja el Samukát maga mellől. Vagy a rácson keresztül fognak puszizkodni... Mindenképpen észreveszed majd, ha itt az ideje az összeengedésnek.

    De engedd, hogy Skye a saját tempójában barátkozzon!
    Az is csoda, hogy egyáltalán megtűr egy másik madarat maga mellett, két évnyi egykeség után.
    Szerintem nagyon szépen haladnak a barátkozással - de vigyázz, hogy el ne rontsd a dolgot! Ha erőszakos vagy, és akkor is rákényszeríted Sam társaságát, amikor ő nem akarja, azzal csak rontod Samuka esélyeit, Skye pedig úgy fogja érezni, hogy ellene játszol.

    ReplyDelete
  2. Most kivételesen nem vagyok türelmetlen, csak megpróbáltuk, mert a tenyésztő ezt javasolta :)

    Igazad van az erőszakoskodással kapcsolatban...abbahagytam :))))

    ReplyDelete
  3. Egyértelműen jelezni fogja, hogy a társával szeretne lenni.
    Lóri igen határozott volt e tekintetben. Alig volt Lóri egy hete itthon, amikor már hiányolta Gyurikát. Természetesen külön kalitkában laktak. Gyurit nem takartuk le éjszakára, mert félt a sötétben és egyébként is imád tv-t nézni. Lóri viszont esténként sötétben volt a kereskedésben, úgyhogy le kellett takarni itthon is.
    Aztán egyik este Lóri ordibálásban tört ki, mikor letakartam. Ha viszont kitakartam mindig elhallgatott. Rájöttem, hogy Gyurika kell neki. Ha őt látta, akkor nyugi volt. Innentől már nyilvánvaló volt, hogy együtt akarnak élni.
    Bár ez biztos függ a madárkák temperamentumától is.

    ReplyDelete
  4. Édesek lehetnek :) Nálunk az egyértelmű, hogy Sam akarja Skye-t, ha eltűnik a szeme elől akkor ordít, Skye az, akinek még persze idő kell :)

    ReplyDelete
  5. Ha Skye is úgy fog viselkedni, mint az én Banyácskám, akkor azért azt ne nagyon várd, hogy a lovagja szárnyaiba omoljon! :-))
    Csipike akkor is kínozza Csupikát, ha közben hajlandó néha elfogadni az udvarlását. Kizárólag a fészkelések idején változott át tündéri jó kislánnyá - akkor meg Csupika lett gonosz és lelketlen zsarnok. Az én csupa szív madaram!!!
    Kíváncsi leszek, Nimfáéknál ez hogyan működik majd.

    ReplyDelete
  6. Igen arra emlékszem...szegény Csipi még a fészket sem hagyhatta el, nagyon érdekes, hogy arra az időre teljesen felcserélődtek a szerepek :)

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket