Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 7, 2012

Hírek és sztárfotók

Az állatorvos később visszahívott, és azt mondta, hogy előfordul, hogy egy nimfa csak 18 nap után nyitja ki a szemét, akkor is, ha a fiatalabb testvérei már látnak. Megígérte, hogy hétfőn is rámcsörög, ha addig nincs fejlődés, akkor bevisszük, hogy megnézze (milyen komoly, hogy még a doki hívogat engem, és ő kért elnézést, hogy elfoglalt volt, és nem tudott este 6 előtt visszahívni).
Kiwi szemecskéi félig nyitva vannak továbbra is, remélem nem lesz semmi gond, és ettől felbuzdulva csináltam sztárfotót róla és Jello-ról. A többieket még nem mertem kivenni, de a szakirodalom szerint Kiwi és Jello már elég nagy, hogy naponta egyszer kivegyem őket, és szokják az emberi hangot és érintést akkor is, ha nem én etetem őket. Totál szerelmes vagyok, ezt mondanom sem kell :))))
Skye és Sam a nap nagy részét a kalitkán kívül töltik, gondolom szükségük is van a szabadságra, de az etetésekkel nincs baj, tudják mikor kell visszamenni a fészekbe.






8 comments:

  1. A két felső képet látva, nekem Jello a kedvencem. Olyan kis okos buksija van. Milyen nagyok már. Örömmel látom, hogy a kis törpicsek is megvan még, nem tapostál el.

    ReplyDelete
  2. A kis punk, tudom, nagyon édes :) Mango-t őrzik és melegítik a többiek, szép család vagyunk :)

    ReplyDelete
  3. Jaj, de tündérek!!!
    Van ám pocak rendesen! :-))
    És már Mangónak is nyílik a szemecskéje!
    Nagyon édes!

    Nem is tudom, mit érdemelnének a kedves szülők...
    A világ összes kényeztetése nem elég, honorálni mindazt, amit most véghez visznek. :-))

    Zselé Uraság valóban gyönyörű - na de Kiwi micsoda szépség lesz!
    Tényleg látszik már most, hogy ő valami egészen különleges színt növeszt magának.
    A tenyeredben meg vigyorog mind a kettő. :-))

    Igen, én is azt gondolom, hogy így kell csinálni: Isten ments az etetést átvenni a szülőktől, viszont időnként megdajkálni egy kicsit a pincurkákat, ha már elég nagyok hozzá. Ennyi pont elég a barátkozásból, és a szülőknek sem okoz lelki kínokat.

    A doki előtt le a kalappal!
    Biztosan jó kezekben vannak a kis drágaságok. :-))

    Hogy szerelmes vagy, azt kicsit sem csodálom.
    És Emberapu? Meg a Mama? Kinek melyik a kedvence?
    Én még nem tudnék választani...

    ReplyDelete
  4. Jaaaaj de ééédesek, Yellon látszik hogy nagy "fazon" lesz :)) Andibandi

    ReplyDelete
  5. Gazfickó :))))

    Nincs igazából kedvenc de bevallom Kiwi, Jello és Mango kapja a legtöbb figyelmet, az első kettő azért mert már kivehetők kis időre, Mango pedig mert ő a legkisebb :)

    ReplyDelete
  6. Hát igen... mindig a "szendvics-gyereknek" a legrosszabb.
    Vagyis annak, aki középen van. :-))
    A nagynak azért jó, mert nagy, a kicsinek azért, mert kicsi - a szegény középső meg csak nő, mint a dudva. Épp ezért gondos szülők külön figyelmet fordítanak a középső gyerek lelkére. :-))
    Bár ilyen sokaságnál szerintem már akkor is mindegy, ha ember-gyerekről van szó. :-))

    ReplyDelete
  7. Emberapu érez hasonlóképpen, ő ugyanis pont középső gyerek :DD Én mege egyke vagyok...hehe

    ReplyDelete
  8. Jaaaa... hát úgy könnyű!
    Én kettő közül vagyok a nagyobb, ráadásul csak másfél évvel: az se jó... Sőt nagyon rossz. :-))
    Szeeegény Emberapu!

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket