Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 17, 2012

Kiwáncsi :D



4 comments:

  1. Jaj, de édes!!!
    Nemsokára ki is jön, meglátod!
    Skye meg majd dugná vissza... :-))

    Erre majd nagyon figyelned kell, mert Csipike párszor eltörte volna a gyerkőcök szárnyát, ha nem vagyok résen. Ugyanis SZEMBŐL akarta visszadugni őket - de a szárnyacskájuk meg kint volt, szétterpesztve, és nem fért be a lyukon. Csipit ez egyáltalán nem zavarta (mint tudjuk, a fizika nem az erőssége), és ha nem vagyok résen, eltörte volna a fiacskája szárnyát.

    De lehet, hogy Skye-nak jobban megy a fizika. :-))

    ReplyDelete
  2. Zsófi - az ellenőrző szavakat te változtattad meg, vagy maguktól változtak? Ugyanis ez rettenetes, ami most van. Egyszerűen képtelenség elolvasni őket! Ha módodban áll, varázsold vissza a régit, mert így lehetetlen kommentet írni!

    ReplyDelete
  3. Hogy gondolod hogy én azt meg tudom változtatni??? És miért tenném? :) Nem én vagyok a bűnös

    ReplyDelete
  4. Háááát... gondúúúútam, ez mégiscsak a te blogod. :-))
    Látod, milyen hülye a BLOGSPOT?
    A FREEBLOG se sokkal jobb, de ott legalább én vagyok a főnök. :-))

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket