Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 21, 2012

Jello a nap hőse! És Kiwi!

Ezt nézzétek meg...nem, nem segítettem neki, viszont szépen fellépett az ujjamra és úgy lesegítettem a botról a fészekbe...ez a gyerek egy zseni!!!!




Frissítés: Kiwi kijött a fészekből!!!! Szegény drága alig tudott a rácsokon lépkedni, fél lába sokszor lelógott a kalitka aljára :) Sam figyelemmel kísérte, de Skye mintha megijedt volna tőle, ugyanakkor inkább hozzánk akart volna kijönni, mármint Skye...le is szidtam, milyen anya az ilyen??? Két képet sikerült lőnöm, de nem valami jók, mert a kamerám éppen lemerülőben volt.






2 comments:

  1. Mondtam neked már rég, hogy Zselé Uraság nem mindennapi fazon lesz! :-))
    Nem kellett volna lesegíteni őt a fészekbe (hisz le tud menni magától is, ha egyszer fölment), hanem hagyni kellett volna, hogy hátha kimerészkedik a kalitkába! :-))
    Szerintem hamarosan meg fogja tenni - jobb, ha felkészülsz rá lelkileg. :-))
    Meg arra is, hogy Skye majd ordít...

    Zselé egy géniusz!
    Igazi kis akrobata - és naggggyon bátor legény! :-))

    ReplyDelete
  2. Azért segítettem le, mert hátha azzal már most kicsi korában hozzászokik az ujjra való fellépésre...nimfáknál az alap haha...persze nem egy alkalomtól fog hozzászokni
    A három nagy már egyfolytában a bejáratnál nézelődik...Skye-nak mutattam, hogy a fia majdnem kilógott a fészekből...oda se bagózott

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket