Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 2, 2012

Fejetlenség :)

Akárhogy próbálkoztam a mai képen két csöppségnek nem látszik a feje :) De azért ott vannak ám és jól vannak!

Sam valamiért újabban a kalitka tetején szeret enni...nem mindig, de néha követeli, fogalmam nincs, hogy miért. Ordít, ki kell nyitnom neki a kalitkát, ő feltelepszik a tetejére, aztán onnan szórja szanaszét a kaját a frissen takarított kalitkába bah...

Kiwi és Jello időközben iszonyú sebességgel fejlődik, talán rajtuk látni leginkább, és sárkánnyá változnak szerintem, nem is nimfa lesz belőlük!!! Ha éhesek, vagy valami megzavarja őket, akkor olyan fura, reszelős hangot adnak ki magukból, hogy rendesen megijedtem, mikor először hallottam. Semmi pánik...Skye még hónapokig használta ezt a jellegzetes bébi hangot miután hozzánk került, úgyhogy nem volt ismeretlen számomra, csak meglepett, hogy ilyen korán kezdik :) A kis Mango meg a tesók hátán üldögél, egyelőre nincs elnyomva szerencsére, reméljük így is marad :)





5 comments:

  1. Zselé Babának szerintem hamarabb ki fog nyílni a szemecskéje, mint Kiwinek. Már úgy hamarabb, hogy nem vár vele egy hétig...
    Illetve várjunk csak...!
    Hoppá! Összekevertem őket, hiszen Zselé a második...
    Akkor nem is mondtam semmit... :-))

    Miért zárod még mindig a kalitkát???
    Hagyd a szülőket jönni-menni, ahogy kedvük tartja!
    Elegük van ám már az odúban való raboskodásból, néha szívesen szívnak egy kis friss levegőt, vagy tán röpködnének, szaladgálnának is egyet.
    Semmi értelmét nem látom a bezárásuknak.

    ReplyDelete
  2. Gondolod? Mindig attól félek hogy pl ha Skye kijön akkor Sam is pánikba esik hogy hol az asszony, a fiókák meg közben megfagynak :(

    ReplyDelete
  3. Nem hinném... A fiókák őrzése ilyenkor mindent felülír.
    Samuka tudja a dolgát, hisz nem először fészkel.
    Most ő elsősorban apuka, nem szerelmes lovag.
    Egy próbát szerintem mindenképp megér a dolog.
    Ha úgy látod, hogy felborul a rend, még mindig visszazárhatod őket.

    A fiacskákat pedig egyre kevésbé kell állandóan őrizni, hisz egymást is melegítik, a nagyobbak pedig lassan etetni fogják a kisebbeket.
    Bízzál jobban a madárkáidban: semmi olyat nem fognak megengedni maguknak, ami a fiacskák kárára van. Nyugodtan rájuk bízhatod, hogy mikor mit csinálnak, hisz tudják a dolgukat.

    Lesz majd olyan is, amikor a pincurkák bent zokognak a fészekben, de nem törődik velük a kutya se, mert a kedves szülők már a következő fészekalj létrehozásán fáradoznak, mintha nem is lennének gyerekeik. :-))
    Legalábbis nálunk így volt...
    Csipike Csupikával enyelgett, a kicsik meg ordítottak az odúban, és rajtam kívül senki nem foglalkozott velük. :-))
    Persze azért ez még nem holnapra várható... :-)))))

    ReplyDelete
  4. Micsoda jó dolguk van ezeknek a madárkáknak! :))) Nálunk sose voltak ennyit kiengedve, mert ugye a macsekok is ott laktak. :)
    Ha most azt mondod, nem madárra hasonlítanak, mit szólsz majd, mikor nő a tolluk és mint a tüskés kisdínók, úgy néznek majd ki. :) Meg az a tekintet... Olyan viccesek olyankor!

    ReplyDelete
  5. Itt vagyok ám...most azt hallom, hogy bent a fészekben mindenki rinyál kajáért, Sam meg bezabált egy adag tojást, remélem mindenkinek jut :)))))

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket