Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 23, 2012

Szelídség-mutató

Most már mindegyik kölök majdnem egy hónapos, wow. Minden nap igyekszem kivenni, szeretgetni őket, gyakran benézek a fészekbe, beszélek hozzájuk. Ám míg az ölelgetést és fejsimogatást nagyon élvezik, addig fújnak rám, ha kinyitom a fészket vagy beteszem a kezem hozzájuk...ugyanakkor fújnak a saját szüleikre is például amikor takarítom a fészket és Skye vagy Sam megjelenik a környéken.
Azt hiszem bár fontos, hogy megismerjék a hangom, érintésem, de az igazi munka akkor jön majd, amikor elhagyják a fészket és önállóan esznek...akkor lesz nagyon fontos, hogy minél több időt töltsenek emberek között. Azt mondják hiába etetik kézzel a madarakat a szelídség érdekében, ha azután nem foglalkoznak annyit velük miután külön kalitkába kerülnek, akkor ugyanúgy visszavadulnak...logikus. Ez különösen igaz, abban az esetben, amikor a kismadár idő előtt kerül egy állatbolt karmai közé, ahol egyedül tartják egy ketrecben, és a kaja-víz-takarításon kívül abszolút nem törődnek velük.
Mindenesetre alig várom már, hogy együtt játszhassunk :)))




Friss video Kiwi-ről :)



7 comments:

  1. Nem azt akartad mondani, hogy mindegyik kölök majdnem egy hónapos?
    Hisz még egyik sincs annyi!
    Ha azt írod, hogy "majdnem mindegyik kölök egy hónapos", az azt jelenti, hogy egy vagy kettő kivételével már betöltötték.
    Kezdtem is rögtön vadul számolgatni, hogy ennyire hülye volnék? Megfeledkeztem a születésnapjukról? De szerintem még csak három nap múlva lesz az első szülinap.
    Vagy rosszul emlékszem?
    Mintha az anyám születésnapján született volna Kiwi...
    Azt meg már csak nem felejtem el... :-))
    (Egyelőre.... hahaha!!!)

    Drágák, tündérek, édesek a kölkök!
    A sötét alakokat hogyan különbözteted meg egymástól? :-))

    ReplyDelete
  2. Igazad van, javítom :) 25-én lesz Kiwi egy hónapos, jajj :)
    Azt meg el is felejtettem írni, hogy Skye és Sam újabban hatalmasakat veszekednek a magos etetők felett....fogalmam sincs miért.
    Kiwi kijött az előbb, csináltam video-t, mindjárt hozom kiegészítésnek :)

    ReplyDelete
  3. Ja a sötét alakokat még mindig a méretük és tollazatuk alapján lehet megkülönböztetni :)

    ReplyDelete
  4. Édes, drága, gyönyörű kis csillag! :-))
    Milyen nehezen találta meg az egyensúlyát!
    Mennyire félhetet!!!
    A nap hőse - egyem meg a drága szívét!

    Micsoda gyönyörűek a szárnyacskái!
    És milyen hatalmasak!!!
    Arany kicsi tündérmadár! Imádni való!!!!

    Lehet, hogy tényleg kislány - mert mi az első dolga? A szépségápolás!
    Lelkesen manikűrözik a drága - ami egyébként vélhetően annak a jele, hogy zavarban van. Alighanem megijedt a saját bátorságától... De akkor is egy igazi kis hős! Nagyon bátor madárka!

    Millió puszi arra a gyönyörű kis fejére! :-))

    ReplyDelete
  5. Jesszusom! Lemaradt egy "t" a "félhetett"-ből!
    Juj, de ciki!!!
    Esküszöm, nem vagyok ennyire hülye (dehogynem - ha egyszer nem néztem át a szövegemet), csak a klavim szórakozik velem folyton, készülök is büntetésből lecserélni. Általában az "e" betűket hagyja ki a szavakból - de néha mást is. Hát így maradt ki most a "t"... Lehet, hogy még más is, mert egyelőre nem olvastam végig.

    ReplyDelete
  6. Te be tudsz lépni hozzám, Zsófi?
    Mert én nem...
    Sem a FREEBLOG-ból, sem a link alapján.
    De másokhoz se tudok belépni a FREEBLOG főoldaláról.

    Pompás lesz, ha a gépem után most még a FREEBLOG is meghal, és esetleg elvész a blogom...
    Akkor utána már mi jövünk... a madárkák meg én. :-((

    ReplyDelete
  7. Nálam is be van halva, nem tölti be az oldalt

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket