Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 13, 2011

3 tojás

Skye óraműpontossággal tojogat, hogy egyem a szívét...tehát három tojáson csücsül, továbbra sem engedi be Sam-et a fészekbe, de már nem zavarja el, ha bekukucskál vagy énekelget neki. Általában késő délután és este jön ki őnagysága a fészekből de olyankor nagyot zabál, rengeteget iszik is, és ennek persze örülünk. Olyankor Sam udvarolgat neki, egy etetőből esznek, de nem hiszem hogy más is történik közöttük, ugyanakkor nem vagyok hálátlan, mert ez sokkal több, mint amit eddig kapott Sam Skye-tól. Nem jelöltem meg a tojásokat, de gondoltam kiveszem őket és megnézem erős fénynél, hogy termékeny-e bármelyik (az első tojáson már kb látni lehetne) de nincs hozzá szívem :)

A puha eleségek kötül már nem csak a tojás és a borsó a nagy kedvenc, hanem a rizs is, tegnap jó nagy adagot befaltak mindketten :)

6 comments:

  1. Ne is bántsd a tojásokat!
    Teljesen fölösleges...
    Majd kiderül a maga idején, hogy fias-e valamelyik.

    Majd holnap jövök, most már nem akarok zörögni a madárkáknak. Idáig meg vadul dolgoztam egész este. Alakul a karácsonyi giccsparádé... :-))

    ReplyDelete
  2. Mégse jöttem (legalábbis napközben), mert mi meg csőrt vágatni voltunk, és ezzel lénygében el is ment a nap. (Mivel ugye utána még meg is kellett örökíteni a Nagy Eseményt.)

    Nézz utána, mert lehet, hogy nincs igazam, de én azt gondolom, hogy a tojásrakás idején nem kéne Skye-nak borsót kapnia - meg semmi mást se, ami puffaszt. Szegény úgyis csak egyszer-kétszer kakil naponta: képzeld el, ha még a borsó föl is fújja! Szétdurran az a szegény madár...

    Látom, nálatok sem akar megjönni a tél...
    Nekem már agyamra megy ez a decemberi tavasz.
    Szerencsére jellegében télies az időjárás mostanában (nemigen süt a nap), de a hőmérséklet akkor sem karácsony előtti. Pedig imádom a telet, és a karácsonyi hangulathoz igenis kéne egy kis havacska. De hát az már csak a mesében van... :-((

    ReplyDelete
  3. Utánanéztem most gyorsan, a borsó rajta van a fészkelés idején adható kaják listáján. Főztem nekik édeskrumplit, Sam belekóstolt és szerintem nem jött be neki mert csak megrázta a fejét és otthagyta :) Pedig az az egyik legegészségesebb zöldség amit ilyenkor adhatunk nekik...majd még próbálkozom vele.
    Én nagyon szeretnék havat karácsonyra :(

    ReplyDelete
  4. Ne higgy el mindent a listáknak, Zsófi!
    Hallgass a saját, józan eszedre!
    Inkább a puffasztó növények listáját kéne megnézni... ha létezik olyan.

    ReplyDelete
  5. Utánanéztem: nem szerepel a borsó a puffasztó zöldségek listáján.
    Akkor csak az én egyéni flúgom, hogy puffadok tőle. :-))

    ReplyDelete
  6. Én is puffadok tőle, de mi nem vagyunk madarak :P

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket