Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 10, 2012

Tiszta udvar...megint

Ma sikerült kitakarítanom a fészket, ráfért, sok volt benne a kaki, ami viszont azt bizonyítja, hogy a kismadarak eleget kapnak enni. Sam a takarítás közben nekem ugrott, de sikeresen hárítottam a támadást, persze gyengéden, aztán Skye ráparancsolt urára, hogy ugyan csatlakozzon már hozzá a szőnyegen rohangálva, így én békében takarítgathattam.
Egyeske, akárcsak Kiwi, gyöngy-fahéj lesz, látni már a sárga tollkezdeményeket, nyitogatja a szemeit, és Ketteske szárnyai is elkezdtek nőni már. Takarítás után a négy gyerkőcöt muszáj volt megpuszilgatnom, naná, aztán a szülőket visszapateroltam a kalitkába, és elhalmoztam őket finomságokkal :)


1 comment:

  1. Nagggyon helyes!
    A puszilgatás elengedhetetlen feltétele egy nimfa gyerkőc egészséges fejlődésének! :-))
    Nagyon irigyellek miattuk!

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket