Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 7, 2012

Micsoda különbség!

Nézzétek meg a mai képet, óriási különbség van Egyeske és a többiek, főleg Négyeske között! Először megijedtem, hogy talán Egyeske kapja a kaja nagy részét, de aztán elszégyeltem magam, a szülők ennél jóval okosabbak, ráadásul nem a vadonban vagyunk, itt annyi étel áll rendelkezésükre, amennyit csak akarnak. Aztán eszembe jutott, hogy legutóbb Kiwi és Jello között csupán egy nap különbség volt, a többiek pedig kétnaponta születtek Jello után. Most azonban Egyeske és Ketteske kibújása között három nap telt el...és lőn...ekkora különbséget jelent 3 nap! Nem semmi!

És akkor Ötöske...aki nem létezik sajnos. Mivel Négyeske szombat reggel született, ma este már kezdett gyanús lenni, hogy még mindig meg van az ötödik tojás, ráadásul senki nem ücsörgött rajta, csak ott hevert mellettük, így óvatosan kivettem és meggyertyáztam...üres volt, úgyhogy elvettem tőlük.




4 comments:

  1. Jól gondoltad, Zsófi: valóban Egyeske kapja a hami nagyobbik részét. Mindig ő eszik elsőnek, mert ő kiabál a leghangosabban - továbbá ő képes megemészteni a legkevésbé "előcsócsált" táplálékot. Így fordulhat elő, sok fióka esetén, hogy a legkisebbnek már nem jut elegendő hami, sajnos.

    A különbség valóban feltűnő - de nézd csak meg Ketteske születését az én blogomban: ő se volt fele akkora se, mint a három és fél nappal idősebb bátyuskája. Meg az is lehet, hogy Egyeskéd ráadásul még ilyen típus is... Nálunk a legelső elsőszülött, Benőke volt igazi kis elefánt. Már újszülöttként is másképp nézett ki, mint később a többiek - csak akkor ezt még nem tudtam. Első perctől olyan volt, mint egy fölfújt lufi - és olyan is maradt. Abnormálisan nagy és lomha volt szegénykém - hogy mitől, az az ő titka.

    Ne bánd, hogy nem született meg Ötöske!
    Bőven elég lesz ezt a négyet fölnevelni - később meg elajándékozni...

    ReplyDelete
  2. Még sosem hallottam őket kiabálni a kajáért, olyan mintha Skye-ék tudnák, hogy mikor kit kell etetni, és ezt is olvastam az egyik nimfás fórumon. Lényeg hogy mindnek tele legyen a pocakja :)

    ReplyDelete
  3. Tényleg, mintha Egyeske valami kakukk lenne! :D

    ReplyDelete
  4. Nemis :) Viszont ma már látni, hogy akárcsak Kiwi, Egyeske is gyöngy-fahéj lesz :)))

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket