Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 17, 2012

Utódok úton

Négy tojásunk van, és kettő biztosan termékeny...wow...szerencsére mire ezek a fiókák majd kikelnek, a lakás készen áll a fogadásukra, és én is. Nem valószínű, hogy nyár vége előtt megkapom a papírokat és elkezdhetek dolgozni, úgyhogy bőven lesz időm körülugrálni őket, és családokat keresni számukra. Nem lesz rohanás és kapkodás...nem lesz külön szobában repkedés. Az egyetlen, amit sajnálok, hogy a sok szép porfogómat eltakaríthatom majd, amelyeket csak most tettem ki hehehe....irónikus, de persze kit izgat néhány tárgy? Viszont azt elhatároztam, hogy a nevekkel mégjobban kell vigyáznom. Például Nudlira egyáltalán nem illett a Nudli név mire idősebb lett, olyan kislányos volt, nem nudlis :) Talán várok majd a konkrét elnevezésekkel.
Képet nem hoztam most, mert a kedves szülők nagyon a kotlásba temetkeznek, alig látom őket egész nap :)

6 comments:

  1. Hidd el, legjobb az Egyeske, Ketteske, Hármaska... Nyolcaska! :-))
    Aztán majd az új gazdik elnevezik őket, neked nem is kell egyáltalán.

    Nálunk Ketteske végig Ketteske volt, szegénykém, pedig ő maradt itthon legtovább - sőt még otthon sem volt neve pár napig vagy hétig, ha jól emlékszem, mert Gömbnagyi csak később találkozott vele, és ő nevezte el Gömböcnek, első pillanatban, ahogy ránézett.

    Egyeske-Csőrikének és Hármaska-Prüntyikének már itthon meglett a neve, mert nagy levelezésben voltunk a leendő gazdikkal, születésük óta látták róluk a képeket, és ők adtak nevet nekik, még mielőtt hazavitték volna őket.

    Szerintem te is így csináld valahogy.
    Az első fészekaljnál én is elneveztem őket, csak úgy gondolomra - aztán (ma már azt mondom) Döncike lány lett, noha Legszakértőbb Szakértőm is esküdött rá, hogy fiú. Úgyhogy jobb a nevekkel tényleg várni...

    Az viszont szuper, hogy újra nagyi leszel, és immáron nyugodtan! Végre legalább kiélvezheted az egészet úgy, ahogy kell!
    Még az sincs kizárva, hogy ott, a lakótelepen fognak elkelni az unokáid... Az milyen szuper lenne! Ott maradnának a közeledben, és mindjárt új barátokat is hoznának nektek. :-))

    Hát csak sok sikert, Kedves Nagyi!
    Éljen Samuka, aki nem lopja a napot!
    Meg Skye, aki eltűri. :-))

    ReplyDelete
  2. Azt elfelejtettem mondani, hogy nekem is volt egy bűbájos, gyönyörű kis petróleumlámpa-gyűjteményem: színesek voltak, picikék (olyan 10 és 20 centi közötti magassággal), de igaziak, működött mindegyik, olajjal vagy petróleummal. Használni nem használtam őket, csak díszelegtek itt nekem, két kis polcon. Szinte gyerekkoromtól gyűjtöttem a kis drágákat. Keresztapám sokat járt külföldre, több országból hozott nekem lámpácskát. Tényleg nagyon édesek voltak.

    Csak oda akarok kilyukadni, hogy amikor Csipike és Csupika beszerzése mellett döntöttem, a lámpácskák voltak az elsők, amiket el kellett tüntetnem a szobából. Vérzett a szívem értük - de hát összetöretni sem akartam őket, leendő madárkáimat pedig nem tehettem ki ekkora veszélynek.

    Így aztán plüss macik csücsülnek a polcokon (még azok is gondosan odagumizva pici kampócskákhoz, láthatatlanul) - ami elég röhejes, viszont garantáltan nem lesz belőle baj. Most meg éppen üresek a polcok... Ez még a maciknál is kevésbé veszélyes, bár kétségtelenül hervasztó. (Van ötletem, hogy mi lenne jó oda, csak a kivitelezéshez mászkálnom kéne, azt meg nem szeretek.)

    Úgyhogy ne csüggedj: nem csak te jársz ebben a cipőben!
    A madárkák mindennél fontosabbak - de legalábbis a csecsebecséknél biztosan! :-))

    ReplyDelete
  3. Igen, szerintem is Egyeske, Ketteske stb nevet fognak kapni :)
    Jajj de édes lehetett az a petróleumlámpa-gyűjtemény, én elefántokat gyűjtök, de egy dobozban vannak, ki kell találnom valamit, hogy elhelyezzem őket :)

    ReplyDelete
  4. És miből vannak az elefántok?
    Vagy az mindegy?

    ReplyDelete
  5. Egyszerű, festett kerámia, de nagyon szeretem a zsírkövet és az onyxot vagy más ásványokat, igyekszem majd ilyeneket is találni :)

    ReplyDelete
  6. Akkor azok nem plüss elefántok... :-))

    Rakd őket valami vitrin-szerűségbe!
    Igaz, hogy az üveg felület sem egészséges a madárkákra nézve... Akkor pedig nincs mese: az elefániknak másik szobában kell lakniuk, nem a madarasban. Ott meg már mindegy is, hogy hol. :-))

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket