Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 18, 2011

Drága Sam :)

Képet ugyan nem hoztam, de egy aranyos sztorit igen.
Mikor a hétvégét a hotelben készültünk tölteni, természetesen levettük a kalitkáról az odút. Most persze visszatettük, és Sam újult erővel udvarol!!! Nem meglepő, ahogy a teljes sikertelenség sem....ám tegnap történt valami, ami eddig soha. Ülök a díványon a gép előtt, és hallom, hogy Sam magyaráz, és fütyürészik, de olyan folytott, halk hangon...nézek oda, nem látom sehol! Bent ült az odúban és onnan magyarázott kifelé :)))))))) Kész voltam!!!! Skye persze ügyet sem vetett rá, Emberaput leste a kalitkán kívül....meg vagyok én áldva!
Azóta Sam többször bement, vagy kívülről piszgálgatta az odú bejáratát...egyszer Skye is csatlakozott, hogy megnézze mi van ott, de nem izgatta nagyon a fantáziáját. :)


6 comments:

  1. Elszállt a kommentem...
    Most már nem vágok neki újra, majd holnap. :-((
    A fene ezt a flancos szerkesztőt!!!

    ReplyDelete
  2. Jaj, Zsófi... közben meg elfeledkeztem az adósságomról.
    Mással van tele a fejem, ráadásul a gépem is haldoklik, folyton el kel zárnom, mert olyan hangokat ad, hogy félek tőle. Iszonyatos a hőség (ez most már tényleg nem embernek való): bele fogok pusztulni én is, nem csak a gépem.

    Lényeg a lényeg: ha Samuka rendezkedik, akkor azért már reménykedhetsz. Elvileg Hullámoséknál is így kéne kezdődnie a fészekrakásnak: hogy Apuci előbb szemrevételezi a hálószobát. Aztán majd ő elrendezi, ne félj, hogy Anyunak is kedve legyen beleköltözni! Meg fogsz lepődni, hogy a fészkelések idején mennyire fölcserélődnek a szerepek! Legalábbis nálunk így volt - nem tudom, Nimfáéknél mik a szokások.

    Mindenesetre Csipikém mindent másképp csinált, mint ahogy a Nagykönyvben meg vagyon írva: szegény Csupi nemhogy nem készíthette elő az odút a fészkelésre, de hetekig a tájékára sem mehetett, mert a Banya elüldözte még a környékről is. Sokáig úgy tűnt, hogy osztódással akar szaporodni - mert hogy akar, az egyértelmű volt, csak Csupikát nem óhajtotta belevonni a produkcióba. Bizonyára nem kívánt a dicsőségen osztozni senkivel. :-))

    De aztán végül mégiscsak beadta a derekát - sőt olyan kis nyuszi lett az ura mellett, hogy rá sem ismertem. A mafla és melegszívű, békés kis Csupicsek pedig kiállhatatlan, ellentmondást nem tűrő zsarnokká vált, aki még azt is megszabta, hogy asszonykája mikor és mennyit ehet. Szegény Csipi folyton éhes volt, és akkoriban csontsovány. Folyton amiatt aggódtam, hogy éhen fog pusztulni. Csupika ragaszkodott hozzá, hogy ő (és csak ő) akarja etetni: nemigen tűrte, hogy Csipi a tálkákhoz szökjön - viszont az meg kevés volt szegénynek, amit Csupi csőréből kapott. De tűrte a sorsát megadóan, nem is próbált lázadni. Az én öntörvényű, makacs kis Banyám!

    Szóval nincs kizárva, hogy Samuka már tud valamit, és hamarosan fölveszi a harcot Emberapuval, hogy elhódítsa tőle Skye-t. Ő már régi motoros, biztosan tudja, mit hogyan kell csinálni.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Nem tudok itt javítani csak törölni :(
    Hát remélem is hogy Sam tudja a dolgát, rendszeresen beül a fészekbe, és rendszeresen magyaráz Skye-nak, nagyon édes

    Itt is 35 fok van most már több mint egy hónapja, a ház hűvös, de szinte nem lehet kimenni még a kertbe se :(

    ReplyDelete
  5. Ha nem tudsz javítani, akkor legalább ne törölted volna ki, hogy javítást kértem ! :-))
    Nagyon buta oldal ez a Blogger Blog !
    Ennél még a jó öreg FREEBLOG is jobb - nem is értem, miért váltottál.

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket