Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 4, 2011

Sam puszit dob...illetve próbálkozik :D

10 comments:

  1. Szerintem ez már már nem csak próbálkozás, hanem szuper puszi. :-))

    Igaz, hogy nem sokat hallottam belőle, mert Csupika olyan eszeveszett ordításba kezdett Samuka hallatán, hogy hiába hangosítottam egyre jobban a filmet, Csupika is vele együtt hangosodott, és alig hallottam szegény Samukát.

    Ez volt az első eset, hogy Csupika valakinek válaszolt.
    Idáig baromira félt a madárhangoktól - beleértve a sajátját is.
    Az ő filmjeiket is hang nélkül szoktam visszanézni, mert félnek a saját hangjuktól.

    ReplyDelete
  2. Lehet, hogy össze kellene hozni Sam-et és Csupikát, még a végén jól eltársalognának :DD

    ReplyDelete
  3. Várjuk Samukát szeretettel.
    Már feltéve, hogy elég bátor, és nem fél Csipikétől. :-))

    ReplyDelete
  4. Egész más téma (de nézd meg a többi kommentet is, légy szíves):

    Miért nincs a blogocskádnak ikonja???
    Valami helyes kis nimfa - vagy akármi.
    Olyan snassz, hogy a FEEDJIT statisztikájában a te helyeden mindig csak a portál logója szerepel... Már feltéve, hogy te vagy az, aki rendszeresen ebből a blogból és Nampából jön hozzám...

    Házi feladat holnapra: tessék a blogodat megajándékozni egy helyes kis ikonnal! Ez a minimum, amit megérdemel szegény. :-))

    ReplyDelete
  5. Hmmm nem találom a bloggeren hogy hol lehet ikont csinálni, pedig mindenhol megnéztem :((

    ReplyDelete
  6. Nem tudom, Zsófi...

    A FREEBLOG-ban a VEZÉRLŐPULT - BLOGDOLGOK - BLOGADATOK útvonalon lehet eljutni a "Blog kis képe" alpontig.
    Elvileg kéne valami ilyesminek lennie nálad is.
    Bár lehet, hogy ez az elegáns blogportál szándékosan nyomja a saját logóját az előtérbe. :-(( De azért csak keresd !

    Nem te vagy az egyetlen, aki kép nélkül csúfoskodik: baromira meglepődtem például, hogy legszakértőbb szakértőm MADÁRKERT-jének sincs kicsi képe. Pedig nagyon helyes a logójuk, ami szerintem kicsiben is mutatna. Készülök is az ő figyelmét is fölhívni erre.

    ReplyDelete
  7. A bloggernél nincs ilyen lehetőség, találtam ugyan egy, felhasználók által kitalált HTML átalakítós módszert, de az sem működik, úgyhogy erről ennyit

    ReplyDelete
  8. Hát, akkor így marad.
    Veszíteni tudni kell. :-))

    ReplyDelete
  9. Látom, te sem úsztad meg: nálad is megjelent a számlálón a reklám. :-))
    Úgy látszik, nálam hamarabb kapcsolt a FEEDJIT.

    A múltkor azt írtad valahol, hogy találtál egy jobb térképet.
    Az hol van?

    ReplyDelete
  10. Jaj igen, én is akartam már írni, hogy a reklám megérkezett :)))))
    Nem volt jobb a térkép csak jobban nézett ki, de nem számolt jól egyáltalán, nem is emlékszem, hogy honnan szedtem le, de innen eltávolítottam

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket