Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 1, 2011

Méretkezés

Ha már a kommentekben szó esett a méretekről, gondoltam itt az ideje, hogy újra leellenőrizzem a madarak súlyát, hosszát. A mérleg nem digitális, és csal, erre most jöttem rá. Nem nulláról indul, hanem egy unciáról...ez azt jelenti, hogy Sam sosem volt 4 uncia, csak 3 :)))) Egy másik mérleggel is lecsekkoltam: Mindketten 3 unciát nyomnak, ami 85 gram. A hosszuk nagyjából egyforma, Skye 27 cm, Sam 28.5 cm, bár ez nem teljesen pontos, mert már elegük volt belőlem, és nagyon ficánkoltak :)

Amúgy meg:

9 comments:

  1. Csipike majdnem Samuka súlycsoportjában van, szegénykém.
    Mikor utoljára mértem (jó régen), hét és fél deka volt.
    Vagy talán több is, már nem emlékszem pontosan.
    Most már nem kínozom ezzel, mert nincs értelme: a fele súlyát a daganata adja.

    Hogy némelyek a hullámosoknak is vágatják a szárnyaikat, azon teljesen elképedtem. Pedig hát....
    Sose felejtsd el, Zsófi, hogy Amerikában vagy: használd mindig az itthonról vitt józan eszedet, mert arrafelé... hmmm.... hogy is mondjam... nem az IQ-jukról híresek az emberek.

    ReplyDelete
  2. Szegény Csipi..tudom, hogy nem kövér, csak a daganat miatt ekkora a súlya, jó lenne ha valamit tudnának ellene tenni a dokik...tudom, hogy lehetne műteni, de az meg nagyon veszélyes.

    Ááá mielőtt kijöttem, nekem is ez volt a véleményem..mármint az IQ-val kapcsolatban, de nem igaz ám :) Inkább más a felfogásuk...és más a prioritás...viszont az állatvédelem is hatalmas kereteket ölt..itt nincs kutyagumi az utcán, nincsenek kóbor kutyák, és a madarakkal foglalkozó szervezeteknek az a véleménye, hogy ha már lakásban tartasz madarat, az már eleve ellehetetleníti, hogy a madár természetes környezetében éljen, kutya kötelességed a biztonságról gondoskodni, nem számít mennyire madárbiztos a lakás, akkor is történhet baleset...ezért inkább rövidítsd meg a szárnyait, hogy tudjon repülni, de ne érhessen el egy olyan magasságot és sebességet, ami balesethez vezethet.

    Skye például nem egyszer eljátszotta kisebb korában, hogy begyalogolt a fürdőbe, felrepült egy polcra, és onnan nekirepült a tükörnek :(((

    ReplyDelete
  3. Fénykoromban éltem és dolgoztam egy évig Philadelphiában, valami nemzetközi tapasztalatcsere-program keretében. Mit mondjak...? Nem vágyom vissza. :-))
    Igaz viszont, hogy most már mindegy, mert itt is folyik ezerrel a mesterséges elhülyítés. A különbség lassan eltűnik, akár élhetnék ott is. :-))

    Madár-ügyben én nem tudok érvelni, mert nem vagyok elég tájékozott, meg most nincs is kedvem vitatkozni - mégis az a véleményem, hogy a vágott szárnyú madarak körülbelül úgy érezhetik magukat, mint a kínai kislányok régen, akiknek porcelán cipőbe bújtatták a lábacskájukat, hogy ne tudjon megnőni, és "szép" kecses maradjon.

    Megalkottam százezredik számlálómat, nézd meg!
    Igaz, hogy nem a valóságot mutatja (mivel tegnap ugyanennek a cégnek egy másik számlálóját raktam ki, de aztán idegesített a villogásával, és likvidáltam) - szóval nem a valóságot mutatja, mivel kimaradt belőle egy bő fél nap, de azért nagyon helyre kis számláló. Amit látsz belőle, az ma körülbelül a huszadik változat - és nem biztos, hogy a végleges. :-)) Reggelizni még nem volt időm (szokás szerint), pedig már háromnegyed kettő.

    ReplyDelete
  4. Biztos, hogy megvan már a teljes hónap???
    Nem harmadikán jött Samuka?
    Mintha úgy emlékeznék...

    ReplyDelete
  5. Valamilyen érthetetlen okból én hetekben számolok, nem dátumban...esküszöm fogalmam sincs miért :D

    ReplyDelete
  6. "Valami Amerika..." - bocsi! :-))

    ReplyDelete
  7. Á nem itt mindenki piszok jó matekos, csak én lógok ki a sorból, már otthon is így számoltam...defektes az agyam

    ReplyDelete
  8. Ez nem igazság, Zsófi: neked miért nem jönnek a hirdetések a számlálódra???
    Alighanem arról lehet szó (ha csak nem vagy fizetős kliens), hogy te a megfelelő helyen blogolsz, én meg nem. :-((
    Úgy láttam, hogy ezt a blogportált kiemelten kezeli a FEEDJIT. Biztosan ugyanaz a cég... Én meg így jártam...

    ReplyDelete
  9. Nem tudom :( Nem vagyok fizetős az tuti

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket