Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 12, 2011

Rituálé


Az már eddig is előfordult, hogy Sam bólogatott, kopogtatott Skye-nak, de amit az elmúlt pár napban művel, az kész rituálé. Naponta kb kétszer.
A rituálé így zajlik: Egymás mellett ülnek a leghosszabb boton, Sam elkezd jobbra-balra lépegetni, közben csóválja a fejét, és kis fújós hangot hallat :) Skye csendben figyeli. Ezután Sam 5-6-ot koppant a csőrével a kis tükrön vagy a kalitka rácsán, végül szembefordul Skye-jal, és elkezd neki veszettül magyarázni papagájnyelven...hát az valami tündérien aranyos, persze meg sem próbálom lefilmezni, csak elrontanám vele az egész előadást :))))) Skye nem nagyon reagál a mutatványra, de legalább végignézi, az is valami :))))

Ez pedig egy délutáni dalocska a szerelmetes lovag előadásában:


5 comments:

  1. Samukából még operaénekes lesz, meglátod!
    Legalább lesz miből eltartania az asszonyt! :-))
    Taníts neki valami közismert dallamot !
    Szerintem képes visszaénekelni.

    Mikor reggel meghallgattam, Csupika is próbálgatott énekelni utána, pedig hát ő olyat nem tud, csak szövegel folyton. De Samuka nótája borzasztóan tetszett neki. :-))
    Máskor hosszabban kérjük!!!

    Ezt a kopogtatást Csupika is csinálja (rácson vagy az én körmömön), ha rajta van a bikaság. Igazában persze Csipi csőrét szeretné kopogtatni, csak akkor kopog máson, ha Banyácskám éppen nem vevő a dologra.

    ReplyDelete
  2. Hát nagyon örülök, hogy Csupikának tetszett, egyem meg :))))
    Ritkán énekel ilyen hosszan, illetve órákig képes, de az inkább duma, fütty és ordítás váltakozva :)
    Skye sem vevő a kopogtatásra...szegény bikák :)

    ReplyDelete
  3. Azért kéne tanítani...
    Megnéztem egy másik videót, amit éppen beadott a portál Samuka áriája után, és azon egy fehér nimfa uraság egész hosszan, felismerhető dallamot énekel. :-))
    Persze biztos egyedfüggő, hogy ki mennyire tehetséges - na de Samuka született géniusz, ez nem is lehet kérdés!

    ReplyDelete
  4. Olyan édesek a számlálódon a madárkák, ahogy haladnak előre az idővel!
    Annyira sajnálom, hogy én nem tudom ezt a fajtát használni (te se sokáig), mert sajnos hónapokat számol akkor is, ha már eltelt egy év. Az pedig nagyon bután néz ki, illetve megkeveri az embert. Az enyémeknél most olyan volna, mintha nyolc éve lennének nálam - mivel ugye négy év és nyolc hónap...

    Majd mindjárt meg is nézem a régi blogodban, hogy ott mi a helyzet.
    Lehet, hogy olyan okos a számláló, hogy a tizenkét hónap elteltével átvált évekre? Őszintén szólva nem hiszem... :-((

    ReplyDelete
  5. Hát nem lettem okosabb, mivel közben már te is másikra cserélted az ottani számlálót. :-))

    Viszont (ha már ott voltam) azt a fölfedezést tettem, hogy sehol sem találok utalást a folytatásra, vagyis a jelenlegi blogra.
    Tényleg nincs, vagy csak én vagyok béna, hogy nem lelem?

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket