Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 1, 2012

Szülinapos Mogyoró

Isten éltesse Peanut-ot, ma egy hónapos! Tegnap este nagy heje-huja volt ám, átvittem őket a kis hálóba játszani, teljesen el voltam ájulva, ugyanis mikor letettem nekik az ágyra pár játékot, a szülők (akik amúgy nem szoktak játszani) szabályosan odavezették a kicsiket, és megmutatták nekik, hogy hogyan is kell ezt csinálni.
Kicsit később úgy döntöttem, hogy a vállamra teszem őket, így szokják a közelségem...annyira édesek voltak, majd megzabáltam mindet, nyugiban ültek rajtam, játszottak a hajammal :) Emberapu is hazajött hamarosan, és csatlakozott hozzánk. Skye persze azonnal elfoglalta Emberaput, és a kicsik követték őt!!!! Mind ott trónoltak a férjemen :)))))
Ma elvettem a fészekdobozt....Skye tegnap megint pózolni kezdett, azt hittem rosszul látok! Azóta nem csinálja, ám megfogadtam a tenyésztő tanácsát. Fészek lekerült, viszont az új kalitkát össze tudtam nyitni a másikkal, most dupla akkora helyük van, és a szülők már napok óta a kalitkában etetik őket, nem a fészekben.




7 comments:

  1. Isten éltesse száz évig az én drága kicsi keresztfiamat, aki valószínűleg lány!
    Édes. drága, gyönyörű madárka!

    Na de Emberapu...!!!!
    Én szeretnék lenni Emberapu!
    Hogy ez micsoda csúcsfotó, Zsófi... hát arra egyszerűen nincs is szavam!
    A képek képe!!!!
    Miért nem küldöd be a Háziállat Magazin FOTÓJÁTÉK-ába?
    Meg minden elképzelhető helyre, ahova képeket lehet küldeni...
    Ilyen felvétel igazán nem terem minden bokorban!

    Fantasztikusak vagytok, és nagyon, de nagyon irigyellek titeket! :-))

    ReplyDelete
  2. Hehe ez tényleg egy nagyon jó kép, igaz nem teljes, mert Mango Emberapu bal vállán csücsül, de nem látszik Peanut miatt...aki a hátán mászik az Skye :) Sam meg soha nem vetemedne arra, hogy valaki vállára üljön

    ReplyDelete
  3. Pedig biztos ő is nagyon vágyik oda... csak nincs hozzá elég bátorsága. Na meg ugye a férfiúi büszkeség...

    ReplyDelete
  4. Ma meg alighanem Mangó Babának lehet szülinapja...
    Isten éltesse nagyon sokáig a drága kis porontyot!
    Nekem ez a kettő a kedvencem: Mangó és Mogyoró.
    Meg a többi - hahaha!

    ReplyDelete
  5. Bizony! csak a dátum nem stimmel a rövid február miatt, valójában Mango elsején született.
    Kicsit kések a szülinapozással, de majd jövök :)

    ReplyDelete
  6. Jaj, hát akkor elkéstem a köszöntéssel...
    Szegény kis Mangó...
    Valójában nem számoltam utána a születési dátumoknak, csak azt láttam, hogy elsején ünnepelted Mogyorót, hát gondoltam, akkor Mangó biztos harmadika. Pedig nem, sajnos... :-((
    Adj egy hatalmas puszit annak a drága kis porontynak a nevemben, bocsánatkérés gyanánt!

    A saját blogomban intéztem hozzád egy kérést még reggel (neked éjszaka): alkalom adtán tekintsd meg, légy szíves, a kommentek között!

    ReplyDelete
  7. Én Jello szülinapja után kettesével számoltam csak a napokat.

    Oké megyek megnézem

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket