Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 5, 2012

Szépségeim




10 comments:

  1. Jaj, Zsófi, ez nem igaz!
    Meg kell zabálni ezeket a kis tündéreket! :-))

    Mi az a groom?
    Lusta vagyok megnézni...

    Na és a fotó... Hát az csúcs!
    Ez is van olyan jó, mint Emberapué. :-))

    Küldd be a FOTÓJÁTÉK-ba, a gazdi és kedvence kategóriába!
    (Pontosan nem emlékszem a nevére, de valami ilyesmi.)
    Messze nem tisztességes a játék, de attól még a kép(ek)nek örülnének a kedves olvasók.

    Jaj, de fognak hiányozni a kis gazfickók, ha elmennek! Még nekem is, hát még neked!
    De akkor is így kell lennie, sajnos. :-((

    ReplyDelete
  2. :))))
    A groom tisztítást, ápolást jelent ige alakban.
    Hogy érted hogy nem lenne tisztességes a játék?

    ReplyDelete
  3. Úgy, hogy szavazni lehet a képekre, és mindig akad, akinek mondjuk hatszáz szavazata van, amikor a többinek még csak tíz-húsz... Ráadásul ez nem is a jó képekkel szokott előfordulni...

    Továbbá ha valaki nagyon elhúz (nem a csalók közül), akkor mindig akad olyan, aki szándékosan lepontozza. Bár most már talán mindegy, hány csillagot adsz (rég jártam arra), de régebben egytől ötig lehetett pontozni.
    Nyerni pedig nem az nyert régebben se, akinek a legjobb az "osztályzata" (átlagot számolt a rendszer), hanem az, akire a legtöbb kattintás érkezett - mindegy, hogy hányas.

    Úgyhogy én már régen kiszálltam ebből a játékból - míg benne voltam, addig is csak arra hajtottam, hogy a képeim bekerüljenek a "Szerkesztőség kedvencei" közé. Ez általában meg is történt - sokszor siralmas "osztályzattal", mert minél jobb egy kép, annál inkább lepontozzák a kedves játékostársak. Nem csak az enyémet, másokét is.

    De mondom : már hónapok óta nem is néztem az oldalt.

    ReplyDelete
  4. Nagyon irigyellek Zsófi, ennyi kis tündér láttán :) Most éppen melyik a kedvenc? Andibandi

    ReplyDelete
  5. Értem Csipcsup, nem hangzik túl jól ez a játék :)
    Még mindig Noodle a kedvenc de Mango is, aki elkezdte felajánlani a nyakát nekem simizésre, ugyanakkor ha épp olyan kedve van, akkor belémcsíp hehe
    Jól vagyunk egyébként csak ezerrel megy a lakáskeresés

    ReplyDelete
  6. És legalább van miből válogatni?
    Nagyon izgi... irigyellek érte!
    Bár a munkát nem kérem, csak az új fészek örömét. :-))

    ReplyDelete
  7. A munkát én sem :) Még jó, hogy a legtöbb cucc raktárban van költözésre készen
    Nagyon sok választásunk azért nincsen, rengeteg komplexum van tele, de meglátjuk

    ReplyDelete
  8. Valami biztos sikeredik... drukkolok nektek! :-))

    ReplyDelete
  9. Csupika csinált meglepit nőnapra.
    Nézd meg nálam! :-))

    ReplyDelete
  10. Ejnye, Zsófi!
    Nem ér megfosztani a kedves olvasókat a tündér kis madárkák kalandjaitól, pusztán holmi költözés miatt!
    Úgy fognak elkerülni a háztól ezek a kis drágaságok, hogy nem is tudunk róluk semmit! Pedig most a legédesebbek, ontanod kéne a meséket és a fotókat!
    Tessék a huszonnégy órából harmincat eszkábálni, és lökni időnként valamit az elárvult olvasóknak!
    Mer mi itten közbe csak rívunk... :-))

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket