Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 26, 2012

Nyugalom

Tudom, nagyon régen nem írtam már, de napjaink igen csendben telnek. Skye és Sam naphosszat a fészekben ücsörög, két tojásuk van, de egyik sem termékeny. Néha kijönnek enni, inni, Skye olyankor két órás fejvakargatást is követel, de azt gondolom, hogy talán a fiókanevelést részben így próbálják kipihenni, bár az első fészekaljnál is egész nap, együtt ültek a tojásokon.
Karen-t, már többször hívtuk, a kicsik jól vannak továbbra is, egyszer meg is látogattuk őket, de nekem nem tett jót, csak még jobban hiányoztak utána. :)

Azért hoztam egy képet, két napja hatalmas fürdést rendeztünk, először Skye-nak támadt kedve hozzá, de aztán Sam is kikívánkozott a kalitkából, és ő is jól megfürdött, csak addigra behalt a kamerámban az elem.

5 comments:

  1. Jaj, de tündér!!!
    De kár, hogy Samuka nem látható!

    Majd jövök, csak most le kell fektetnem a madárkákat.
    A hülye nyári időszámításról egyszerűen nem vagyok hajlandó tudomást venni.
    Én már megengedhetem magamnak - kivételes esetektől eltekintve. :-))

    ReplyDelete
  2. Most már én is látom a kommenteket.
    Tegnap (vagy mikor) valami átmeneti probléma lehetett.

    Nincs azóta több tojáska?
    Csipike is kettőt tojt még, szegénykém, csak úgy, bele a világba, amikor elvettem tőle a fészket, a két fészekaljnyi gyerkőc után.

    ReplyDelete
  3. Nincs több, de még mindig ülnek rajta, úgy számoltam, hogy pont a költözés előtt fogják elhagyni a fészket, Skye már most is sokkal többet van kint, mint egy hete. Akkor az új helyre úgy költözünk be, hogy leveszem a fészket, és meglátjuk mi lesz :)

    ReplyDelete
  4. Aztán fogsz te kacagni, ha mégis születnek újabb unokák! Lehet, hogy az lesz a húsvéti meglepi! :-))

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket