Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 29, 2012

Vasárnapi vegyes :)

Szép vasárnapot mindenkinek :) Jelentem a család jól van, itt a legújabb kép: Legalul tartózkodik Kiwi, a képen nem látszik (mivel függőleges pozícióból fényképeztem), de Kiwi már nagyon ügyesen ácsorog, sőt Jello is, Noodle pedig Jello hátán pihen :) A másik két képet azért hoztam, hogy a kedves mamát és papát is megmutassam végre, ne csak a kicsiket. Sam rizst zabál az egyiken, másikon Skye látható fürdés után :)
A szülők jól néznek ki, továbbra is váltják egymást, de főleg délelőtt általában mindketten bent vannak a fészekben, délután Skye jár ki többet, éjszaka Sam (azt gondolom legalábbis, mert mindig kint találom reggelente).
Az étkezésük érdekes. Mindketten szeretik a főtt, teljeskiőrlésű tésztát és a tojást, de Skye nem eszi meg a rizst, ami viszont Sam kedvence, Sam ellenben nem favorizálja a zöldségeket, amit meg Skye eszeget szívesen leginkább az én kezemből. Vettem nekik Nutriberries-t, ez a termék magokból formált golyókból áll, melyek be vannak vonva a legkülönfélébb vitaminokkal...na ezt meg csak Sam eszi meg, de örülök neki, mivel meglátásom szerint neki van szüksége több vitaminra, hiszen Skye sokkal több zöldséget fogyaszt.
Én meg őrült pincérnő módjára rohangálok továbbra is....a legnagyobb örömmel :)




13 comments:

  1. Hát csak rohangálj is, egy boldog nagyinak az a dolga! :-))

    Tündériek a csöppségek!
    Micsoda jó kis testvérkék - most még...
    Később majd nem lesz mindig ilyen nagy a békesség. :-))
    Egyik gyönyörűbb, mint a másik!
    Irtó kíváncsi vagyok, melyikük milyen színű lesz.

    Borzasztóan irigyellek ezért a bűbájos kis családért. :-))

    ReplyDelete
  2. Utóirat:

    Jókor kívánod a szép vasárnapot, hahaha - hisz nálunk már negyed kilenc van, este. (Na, jó... mikor írtad, akkor még csak fél nyolc volt. :-))

    ReplyDelete
  3. Hát a színek nálunk nem lesznek változatosak sajnos...vagy szürke lesz fehér pöttyökkel (lány) vagy szürke lesz sárga pofival (fiú) :))))

    ReplyDelete
  4. Visszatérve a tojásra, nem tudom hogy ezek az emberek honnan veszik hogy túl sok protein káros a vesékre, de Skye és Sam kimondottan ordít, ha tojást akar...Emberapu szerint (aki nem állatorvos, de nagyon ért a tudományokhoz) a fent említett elmélet baromság...mindjárt rácsörgök a dokira, és kikérem az ő véleményét is

    ReplyDelete
  5. Olyanok, mint a kis habcsókok! :)))

    ReplyDelete
  6. Nálunk fehér volt a Szuszi a tojó és Károly sárga fejű, szürke, de sok fehér folt volt a szárnyán, és a hátán. Mindegyik fióka sárga fejű szürke lett. Megmondom őszintén én azt hittem minden nimfának besárgul a feje.

    ReplyDelete
  7. Vannak másfajta nimfák, pl a szürke-fehér, a lutinó, a fahéj és a gyöngy :) A fahéjnak és a szürke-fehérnek egyáltalán nem sárga a feje

    ReplyDelete
  8. Emberapuval értek egyet: szerintem is baromság a proteintől való félelem. Valaki mindig kitalál valamit, aztán a rémhír elterjed, mint valami fertőzés. Miközben a madárkákat ezer éve etetik főtt tojással, fészkelés idején, és eddig még nem lett belőle semmi baj.

    Nem tudhatod, hogy milyen színű madárkák szerepeltek Skye és Sam felmenői között, úgyhogy érhetnek meglepetések. De ha mind egymásról lesz kopírozva, az se baj. :-))
    Én azért kicsit búslakodtam amiatt, hogy az összes unokám tiszta apja lett...

    ReplyDelete
  9. Szép jó reggelt nektek!
    Remélem, ma megint szaporodik a család!
    Nem lehetne Mogyoró az új jövevény?
    Úgy is, mint Peanut...
    Éljen a peanut butter!
    Az az egy, ami hiányzik nekem Ámerikából... :-))

    ReplyDelete
  10. Jó reggelt! Már szaporodott....négyen vannak :))) De a képpel még várok egy kicsit, épp nagyban etetés zajlik.
    Komolyan??? Na én meg úgy utálom a peanut buttert!!! Hahaha De! A nevet elfogadom, én is gondoltam rá :)

    ReplyDelete
  11. Akkor nem is lesz belőled soha igazi amerikai. :-))

    Szó se róla: nekem is eltartott egy darabig, míg megszoktam, sőt meg is szerettem. Itthonról visszagondolva meg már különösen kívánatosnak tűnik. Egy időben lehetett kapni néha, de most már évek óta nem látom sehol. Bár akkor is elég drága volt, amikor még árulták.

    ReplyDelete
  12. Nem is akarok amerikai lenne haha...még a jello hagyján, azt meg tudom enni, de amitől még a hideg ráz az a marhsmallow...brrrr

    ReplyDelete
  13. Azzal én se bírtam megbarátkozni, pedig küzdöttem derekasan. :-))
    Azt bezzeg lehet már itt is kapni!
    Nem kell nélkülöznöd, ha hazajössz, hahaha!!!

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket