Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 9, 2012

1 tojás

Igen...megint :) Kicsit korai, ha tényleg akkor kezdtek el párosodni, amikor először láttam, ugyanakkor mikor felfedeztem a tojást az odúban, észrevettem, hogy mintha egy picivel nagyobb lenne, mint bármelyik tojás, amit Skye valaha tojt. Nem vagyok biztos benne, hogy ez mit jelent, remélem nem valami deformációra utal. Az ifjú pár remekül elvan, sokat esznek, váltják egymást a fészekben, többségében mindketten bent ülnek, én meg nem zavargatom őket. :) Skye néha követeli hogy vegyem ki, olyankor szokott kakilni, viszont Sam kezd ehhez hozzászokni, már nem esik kétségbe, ha az asszony 3 percre elhagyja a kalitkát. Próbáltam, hogy nem figyeltem Skye-ra, tanuljon meg nélkülem kakilni (haha), de egyelőre nem vált be, mert ordít akár órákig is, nekem meg van szívem :)


16 comments:

  1. Ennek a tojáskának már biztos lesz kis lakója... te pedig a hónap végére nagymama leszel! Gratulálok, már előre is!
    Alig várom, hogy láthassam az unokáidat!

    Skye-t miért kell KIVENNI a kalitkából?
    Magától nem jön ki?
    Be vannak zárva napközben? Miért???
    És egyáltalán... hol kakil az a szegény lány?
    Nem a kalitkában?
    Netán neki is van külön kis szoba WC-je, mint Évanagyi Csipuskájának?

    A tojáska szerintem nem korai.
    Én úgy tudom, hogy pár nappal a nász után már jönnie kell.
    Vagy rosszul tudom? Netán a nimfáknál másképp van?

    ReplyDelete
  2. Köszönjük :)))))
    Hát Skye egy külön eset...mivel tavaly a kalitkába tojta a tojást, nem használta a kalitka egyéb részeit wc gyanánt, ki kellett venni hogy kakiljon, általában a szemetes fölé tartottam a kisasszonyt...ez valószínűleg berögződött nála, emlékszel, hogy legutóbb nagyon furákat pottyantott mert túl sokáig tartotta vissza? No ezért kell kivenni :)
    Be vannak zárva, mert különben Sam nem érzi biztonságban magát....micsoda igények, igaz? :)

    ReplyDelete
  3. Gratulálok Zsófi, remélem minden rendben fog menni.:-))
    Látod idetaláltam, nem tudom ugyan, hgoy tudom megnevezni magam, de majd kialakul:-))
    Gabó voltam Csip-Csup-tól)))

    ReplyDelete
  4. Nicsak, nicsak... még egy hozzászóló! :-))
    Pedig már szinte féltem itt egyedül. :-))

    Vicces (vagy inkább tragikomikus), hogy Skye ennyire pedáns.
    Szegény kicsi tündérem!

    ReplyDelete
  5. Már vártam ezt a bejegyzést. Akkora volt a csend, hogy másra nem tudtam gondolni, csak hogy hamarosan tojás lesz a fészekben.
    Ha most még nem is, de a következőnél már biztos nagymama leszel.

    ReplyDelete
  6. Szia Timi :) Ma megérkezett a második, ez is nagyobb mint a régebbiek...hmmmmm :)

    ReplyDelete
  7. Gratulálok, te potenciális nagymama!

    Nálunk a tojáskák méretében nem volt különbség, hanem inkább a színe volt kicsit sötétebb annak, amelyikben laktak. De csak egy egész kicsit... Ha nem hívja föl rá a figyelmemet Csipike és Csupika tenyésztője, én valószínűleg észre se vettem volna. Így is inkább csak a képeken láttam, hogy tényleg...

    Irtó érdekes volt, már a vége felé fedeztem föl, hogy ha fényképezem a tojásokat, a vaku villanásának pillanatában szép RÓZSASZÍN belülről az, amelyikből már készül kibújni a fióka. Átütött a rózsaszín a fehér tojáshéjon. A képen ebből nem látszott semmi, csak akkor lehetett látni, egy pillanatra, amikor megvilágította a vaku.

    ReplyDelete
  8. Van egy módszer erre itt úgy hívják hogy gyertyázás, amikor erős fény felett megnézed a tojásokat :) Nem fogom erőltetni, nem akarok streszt okozni :)

    ReplyDelete
  9. Isten ments!
    Ezt nálunk is csinálják, csak lámpázásnak hívják.
    Oly mindegy, hogy két héttel előbb vagy később tudod meg, van-e valaki a tojásban... A szülőknek meg iszonyatos pánik, ha elveszed tőlük a tojásokat. Még jó, ha utána egyáltalán visszaülnek rájuk...

    ReplyDelete
  10. Szia, Zsófi!

    Az alábbi linket Andibandi küldi neked szeretettel, hogy lásd, mire számíthatsz :-))

    http://www.youtube.com/watch?v=yAUhTPqESdk&feature=plcp&context=C38feee3UDOEgsToPDskKNT5PghNfQOmTiTWFoa18X

    ReplyDelete
  11. Jaaaajjjjjj istenem :)))))) megyek hozzád kommentelni, hogy megköszönjem mindkettőtöknek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahó, Zsófi!
      Megvagytok még???
      Mi ez a lazsa?

      Delete
  12. Nem jött be rendesen a kommentes ablakod, azért írtam válaszként a mondókámat. Már másodszor csinált ilyet a blogod: hogy amikor írni akarok, videók jelennek meg a komment ablakában.

    Micsoda dolog?!

    ReplyDelete
  13. Megvagyunk igen, ma majd írok végre, nagyon zsúfoltak voltak az elmúlt napok :)

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket