Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 4, 2011

Dumagép :)

6 comments:

  1. Szia, Zsófi!

    Tegnap én is tettem föl Blogocskába egy szerény kis órát, mivel engem is elég sokan olvasnak külföldről, ha nem is annyian, mint téged - és erről az jutott eszembe, hogy már megint itt az alkalom kekeckedni egy kicsit a te blogoddal kapcsolatban.

    Kérlek, gondold meg, nem volna-e jobb, ha az itt látható órát átállítanád a saját időtökre. Ugyanis azt mindenki tudja, hogy NÁLUNK éppen hány óra van, aki itthonról olvassa a blogodat - de mennyivel egyszerűbb lenne, ha nem kéne visszaszámolgatni, hanem a te órádon azt látnánk, hogy NÁLATOK mennyi az idő. Szerintem ez így volna logikus.

    A másik: hosszas munkával (több órányi keresgélés árán) végre találtam egy olyan kis időjárás-jelzőt, ami szolíd, picike, és nem tartalmaz semmilyen fölösleges infót, éppen csak a legfontosabbat. Nézd meg a blogom bal oldali sávjában, legalul! Ha nincs nagyon ellenedre a dolog, én nagyon bírnék örülni, ha te is elrejtenél valahol egy ilyesmit az oldaladon, mert könnyebben elképzelném mindig az aktuális körülményeket a madárkáid mellé.
    Más kérdés, hogy órák óta gyülekeznek - végre!!!! - a felhők, és a kis címke még mindig azt állítja, hogy Budapesten süt a nap - de hát kicsire nem adunk. Pár órája még igaz volt... :-)) A hőmérsékletet pedig nagyjából jól mutatja, bármilyen hihetetlen. Mindenesetre, ha kiraksz valami hasonlót, a fokokat Celsiusban kérem! :-))

    ReplyDelete
  2. Hehe az óra azt az időt mutatja amit az olvasó IP címe jelez neki. Én a saját időmet látom, Te pedig a magyart :) Az összes ilyen óra sajna így működik. Időjárás jelzőm van a személyes blogomon, majd gyorsan átpakolom

    Nálunk nem gyülekeznek a felhők :(((( De itt szeptember szinte még nyárnak számít így nem is nagyon várható komoly lehülés

    ReplyDelete
  3. Hazudtam, a te órád olyan amilyennek lennie kell, szereztem olyat :)

    ReplyDelete
  4. Köszi, Zsófi.
    De az időjárás-jelzőt nem találom...
    Várok türelmesen. :-))

    ReplyDelete
  5. Nekem nem sikerült ilyen pici kis címkét találnom a Widget Boxban.
    De nem bánom, mert nagyon tetszik az, amit végül is választottam.

    Pont egyforma a hőmérsékletünk, hahaha - csak éppen nálatok hajnal van, nálunk meg dél.
    Tegnap még majd' elpusztultam, mire hazavánszorogtam a vásárlásból az embertelen hőségben, ma meg már meg lehet fagyni. Itt állunk fényes (azaz felhős) délben a tizenhét fokban. Jó ááááám! Tegnap még harminc fölött volt, kora délután.

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket