Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 5, 2011

Skye-baj




Nem kell megijedni nincs ám nagy baj :)))) Emberapu felment Kanadába hogy lehozza a maradék cuccainkat (ott éltünk másfél évig), és Skye ennek nem nagyon örül. Biztos vagyok benne, hogy érzi, és hiányzik neki, hiszen annyire kötődik hozzá. Szerencsére nem esett depresszióba, és az egész csak pár nap, de arra kíváncsi vagyok, hogy Emberapu hiánya segítheti-e Skye-t hogy közelebb kerüljön Sam-hez...bár arra meg nem elég néhány nap.

Nekem meg lehet gratulálni...ahelyett, hogy Samet beszélni tanítanám, én utánozom az ő karattyolását és füttyögését...nem tehetek róla, olyan tündéri :)

Más különösebben nincs, ma nagy takarítást csináltam a kalitkában és körülötte, Skye nem csípi a porszívót, elbújik a sarokba, és onnan leskelődik, Sam ezzel szemben magyaráz a porszívó hangjának, és nem ijedten vagy felháborodottan, csak pont úgy, ahogy máskor is szokott.

5 comments:

  1. Szegény Skye... Borzasztó, hogy így elhagyta az egyik pasija!
    Sajnos nincs garancia rá, hogy nagy magányában majd beéri a másikkal. Pedig az biztos jobb hapsi, nimfa-szemmel nézve. :-))

    Akárhogy is: annyi értelme biztos volt a vőlegény megjelenésének, hogy Skye abbahagyta a tojogatást. Nagy kár, hogy akkor (és eredetileg) nem volt párja...
    Samukát vélhetően akkor fogja fölfedezni magának úgy igazán, ha majd megint tojáskák fejlődnek a pocakjában.

    ReplyDelete
  2. Jajj valami nagyon édes dolog történt tegnap :) Skye a mellkasomon ücsörgött, követelve, hogy vakargassam a fejét, Sam meg a dívény tetejéről lesett nagyon, hogy mit is csinálok a kedves nejével! Skye nem hagyja, hogy Sam segítsen neki a tollászkodásban, Sam pedig nekem nem hagyja, hogy megsimogassam, így az egyetlen megoldást választotta: neki állt az én hajamat birizgálni :)))

    ReplyDelete
  3. Jaj, de kis tündér!
    Tisztára látom magam előtt a jelenetet!
    Nagyon, de nagyon édesek lehettetek!!!
    Most már én is sajnálom, nem csak Skye, hogy Emberapu nincs otthon, mert remek képecskét kattinthatott volna rólatok. :-))

    ReplyDelete
  4. Az biztos! De ma már itthon van, ha Sam megismétli akkor készülhet kép...bár Skye nem fog rajtam tehénkedni most hogy Emberapu hazaért! :(

    ReplyDelete

Photobucket

Photobucket